سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرعامل جمعیت هلال احمر چهارمحال و بختیاری؛

امدادگران جمعیت هلال احمر همان بسیجیان صحنه امداد و نجات هستند

مثنوی گفت: امدادگران همان بسیجیان صحنه امداد و نجات هستند که در لحظات سخت خود را به مردم می‌رسانند و با جان و دل به آن‌ها خدمت رسانی می‌کنند.

مسعود مثنوی در گردهمایی بصیرتی کارکنان، داوطلبان، جوانان، امدادگران و نجاتگران جمعیت هلال احمر چهارمحال و بختیاری که به همت پایگاه مقاومت بسیج این نهاد در شهرکرد برگزار شد، اظهار داشت: یکی از ارکان های اساسی در خدمت رسانی به مردم در بلا‌های طبیعی و دیگر مشکلات در سراسر جهان، این نهاد می باشد که در کشور ایران، همیشه برای خدمت رسانی به مردم در صحنه بوده و همکار و کمک رسان بسیار خوبی برای سپاه و بسیج در مشکلات است.

وی افزود: در حال حاضر بیش از ۲۵ هزار نفر عضو جمعیت هلال احمر چهارمحال و بختیاری هستند و این نهاد بین‌المللی با ارائه خدمات وسیع در جهت امدادرسانی به مردم است و این ویژگی کم نظیری محسوب می‌شود.


بیشتر بخوانید


مثنوی اضافه کرد: وجود تیم‌های آموزش دیده برای امدادرسانی وظیفه اصلی جمعیت هلال احمر است و در این راستا ما آمادگی داریم در کنار آموزش جوانان در قالب خانه‌های هلال روستایی و محلات، با آموزش بسیجیان در پایگاه‌های مقاومت بسیج به شعار «هر خانواده یک امدادگر» جامه عمل بپوشانیم.

وی با اشاره به مردمی بودن، ایثارگری ها، فداکاری‌ها و از جان گذشتگی‌های جوانان، امدادگران، نجاتگران و داوطلبان جمعیت هلال احمر چهارمحال و بختیاری گفت: یکی از افتخاراتمان این است که همه ما به عنوان یک امدادگر بسیجی در حال خدمت رسانی به مردم هستیم و دل در گروی انقلاب، ولایت و نظام جمهوری اسلامی ایران داریم و اعضای این جمعیت بدون هیچ گونه رابطه استخدامی له صورت جهادی در هر صحنه‌ای پیش قدم هستند نمونه اش جاری شدن سیل اخیر در استان است که نیروهای ما به عنوان اولین گروه امدادی در صحنه حادثه حضور پیدا کردند و تا چند روز گذشته نیز در حال خدمت رسانی به عشایر بودند.

مثنوی با اشاره به آبیاری درخت تنومند انقلاب اسلامی با خون شهدای گلگون کفن هشت سال دفاع مقدس، دفاع از حریم اهل بیت علیهم السلام، شهدای خدمت و نظم و امنیت ادامه داد: دشمنان ایران درصدد هستند تا با دسیسه چینی‌ها و اجیرکردن افراد علیه کشور، پایه‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را سست نمایند که با بصیرت افزایی و معرفت مردم خیال پوچ آنان تا کنون به نتیجه نرسیده است و نخواهد رسید.

گفتنی است؛ در پایان گردهمایی بصیرتی کارکنان، داوطلبان، جوانان، امدادگران و نجاتگران جمعیت هلال احمر چهارمحال و بختیاری از خانواده معظم شهدا، ایثارگران و رزمندگان این دستگاه تجلیل شد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.