سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

توسعه شهر نیاز به سرمایه‌گذاری کلان دارد

شهردار شهرکرد گفت: متاسفانه هیچ برنامه و نگاهی وجود نداشته که سرمایه‌گذار را در مرکز استان جذب و بستر‌های لازم را فراهم کنند.

محمدحسین واحدیان شهردار شهرکرد در دیدار با مدیرعامل فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه استان با اشاره به ظرفیت و پتانسیل‌های بالقوه مرکز استان اظهارداشت: شهرکرد دارای منابع خوبی است، اما مشکلاتی نیز در حوزه‌های مختلف وجود دارد که نیازمند همراهی و همکاری مسئولان و مردم است تا این مشکلات مرتفع شود.

وی ایجاد بستر برای حضور سرمایه‌گذار در مرکز استان را ضروری دانست و افزود: باید شرایطی برای سرمایه‌گذار فراهم شود که سرمایه‌گذار با اطمینان کامل در شهرکرد سرمایه‌گذاری کند.

شهردار شهرکرد با بیان اینکه توسعه شهر نیاز به سرمایه‌گذاری کلان دارد، خاطرنشان کرد: متاسفانه هیچ برنامه و نگاهی وجود نداشته که سرمایه‌گذار را در مرکز استان جذب و بستر‌های لازم را فراهم کنند.


بیشتر بخوانید


واحدیان ادامه داد: تولیداتی که در استان صورت می‌پذیرد از خام فروشی خودداری و بخشی از آن‌ها در استان عرضه و منفعت آن نصیب مردم استان شود تا در این شرایط اقتصادی بتوانیم به تولید کنندگان کمک کنیم.

وی حضور و فعالیت فروشگاه‌های زنجیره‌ای و شبکه‌ای در مرکز استان را موجب توسعه و ایجاد اشتغال عنوان کرد و گفت: امیدواریم با حضور فروشگاه‌هایی همچون رفاه و ایجاد بستر سرمایه‌گذاری گام‌های موثری در توسعه اقتصادی و عمرانی شهر برداریم.

شهردار شهرکرد تصریح کرد: شهرکرد نیازمند احداث فروشگاه‌هایی جهت عرضه مستقیم کالا می‌باشد تا شهروندان بتوانند با قیمت مناسب‌تری مایحتاج خود را تأمین کنند.

واحدیان با بیان اینکه ایجاد درآمد‌های پایدار در شهر یکی از ضروریات است و شهرداری با توجه به تعدد وظایفی که دارد باید به این امر بپردازد، بیان کرد: در مرکز استان به دلیل نبود صنایع و چرخه اقتصادی قوی، وضعیت درآمدی پایینی دارد بنابراین نیاز است در این خصوص راهکار‌هایی ارائه که منجر به افزایش درآمد و اقتصاد و همچنین حضور گردشگران و ماندگاری آن‌ها در شهر شود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.