سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون استاندار خراسان جنوبی تاکید کرد

ضرورت تعامل دستگاه ها در اجرای طرح توانمند سازی محلات کم برخوردار

معاون سیاسی استاندار خراسان جنوبی گفت: دستگاه‌هایی که در اجرای طرح توانمند سازی محلات کم برخوردار مشارکت دارند باید با برقراری تعامل بین دستگاهی از همه ظرفیت‌های موجود استفاده کنند.

طالبی در کار گروه اجتماعی و فرهنگی سلامت زنان و خانواده طرح توانمند سازی محلات کم برخوردار استان گفت: دستگاه‌های که در اجرای طرح توانمند سازی محلات کم برخوردار مشارکت دارند باید با برقراری تعامل بین دستگاهی از همه ظرفیت‌های موجود استفاده کنند.

او با بیان اینکه برای اجرای این طرح به ایجاد شبکه بین دستگاه‌های مورد نظر نیاز است که تاکنون مورد توجه قرار نگرفته است، افزود: تا زمانی که اقدامی در این مورد نشود، موفقیتی در این خصوص نخواهیم داشت.

معاون سیاسی، امنیتی، اجتماعی استاندار خراسان جنوبی اظهار کرد: دستگاه‌های اجرایی نباید وظایف سازمانی خود را به جای اقدامات مورد نظر در راستای اجرای این طرح گزارش کنند بلکه باید بر اساس تفاهم نامه‌های کشوری باید با هم همکاری کنند.

او با اشاره به اینکه برنامه‌ریزی برای اجرای این طرح در محلات هدف با حضور هیأت امنای مساجد، فرماندهان پایگاه‌های بسیج و ائمه جماعات انجام شود، گفت: دستگاه‌های اجرایی برای هر محله باید حداقل یک طرح سالانه داشته باشند.

طالبی بیان کرد: چهار دستگاهی که تفاهم نامه در راستای اجرای این طرح منعقد کرده‌اند، باید اولین جلسه خود را در یک هفته آینده برای بررسی طرح‌های موردنظر برگزار کنند.

معاون سیاسی، امنیتی، اجتماعی استاندار خراسان جنوبی با تاکید بر اینکه باید جلسات کار گروهی با محوریت دستگاه‌های متولی هر محله برگزار شود، اظهار کرد: در این راستا جلسه آینده کار گروه استانی در مسجد محله موسی بن جعفر برگزار خواهد شد تا روند اجرای طرح توانمند سازی در این محله با حضور معتمدین بررسی شود.

او افزود: همچنین دستگاه‌های مورد نظر باید با ارائه طرح‌های خود در این خصوص، چشم‌انداز کار خود را در هر محله مشخص کنند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.