سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استاندار کرمان خبر داد:

پرداخت تسهیلات به نخل کاران خسارت دیده شرق کرمان

استاندار کرمان در سفر به فهرج گفت: به نخیل کاران خسارت دیده از عارضه خشکیدگی خوشه‌های خرما تسهیلات پرداخت می‌شود.

 مهدی فداکار  گفت: برای محرومیت زدایی از شهرستان فهرج اقدامات مناسبی در حال انجام است که به زودی مردم این شهرستان شاهد خواهند بود.

او  با اشاره به عارضه خشکیدگی در شرق استان کرمان بیان کرد: برای جبران خسارات عارضه خشکیدگی خوشه‌های خرما در شرق استان به نخل کاران تسهیلات پرداخت می‌شود.

او  افزود: با پرداخت تسهیلات و پیگیری مسئولین بخشی از مشکلات نخیل کاران حل خواهد شد.

فداکار اظهار کرد: تسهیلات اختصاص یافته برای جبران خسارات عارضه خشکیدگی بزودی اعلام می‌شود، این تسهیلات با سود پایین و بسیار ارزان خواهد بود.

استاندار کرمان همچنین از پیگیری مشکل آب شرب مردم شرق استان خبرداد و گفت: برای رفع مشکلات شرق استان در سفر رئیس جمهور به استان مصوبات خوبی انجام شده و اعتبارات خوبی اختصاص یافته است که امیدواریم بزودی این مشکل مرتفع شود.

او  همچنین اظهارداشت: بخشی از مشکلات شهرستان فهرج با اعتبارات اختصاص یافته در سفر رئیس جمهور، رفع خواهند شد.

او همچنین از تخصیص قیر برای آسفالت معابر خاکی شهر فهرج خبرداد.

همچنین حجت الاسلام غضنفرآبادی نماینده مردم شرق استان در مجلس شورای اسلامی نیز در سفر به فهرج، با اشاره به خاکی بودن کوچه‌ها و معابر شهر فهرج بیان داشت: در این زمینه ملاقاتی با سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور داشتیم قرار براین شد طرحی در این زمینه آماده شود که با آماده شدن این طرح اقداماتی برای آسفالت معابر و کوچه‌های خاکی شهر فهرج انجام خواهد شد.

غضنفرآبادی از مساعدت برای راه اندازی کارخانه آسفالت شهرداری شهر فهرج از سوی سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور خبرداد .

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.