سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

راه اندازی بیش از ۱۱۰ پنل خورشیدی خانگی در استان قزوین

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین از راه اندازی بیش از ۱۱۰ پنل خورشیدی خانگی در منزل مددجویان تحت پوشش خبر داد.

 ناصر ظاهری مدیرکل کمیته امداد استان قزوین با اشاره به راه اندازی بیش از ۱۱۰ پنل خورشیدی خانگی در منزل مددجویان تحت پوشش، گفت: میانگین درآمد خانواده‌ها از درآمد تولید برق خانگی از پنج تا ۱۱ میلیون تومان است.

ظاهری افزود: اکثریت مددجویانی که از اشتغال خانگی تولید برق بهره‌مند شده‌اند، رضایت بالایی از این طرح دارند بنابراین این طرح یکی از موفق‌ترین طرح‌های اشتغالزایی است.

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین ادامه داد: در این طرح،  نیروگاه‌های کوچک پنج کیلوواتی بر بام منازل مددجویان نصب شده است که برق آن توسط شرکت برق براساس قرارداد منعقد شده، خریداری می‌شود.

ظاهری افزود: کمیته امداد امام خمینی (ره) تلاش می‌کند تا با استفاده از ظرفیت‌های مختلف برای خدمت رسانی به نیازمندان و محرومان اقدام نماید.

وی یاد آور شد: طرح تولید برق خورشیدی با هدف ایجاد اشتغال و خودکفایی برای مددجویان تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) که هیچ منبع درآمد یا توان اشتغال ندارند، اجرا شده است.

ظاهری اظهار داشت: کمیته امداد، پل ارتباطی میان نیازمندان و نیکوکاران است و خود را در برابر خیران و نیکوکاران و نیازمندان مسوول می‌داند چراکه باید کمک‌های مردمی را براساس نیت اهداء کنندگان به دست محرومان برساند و برای این امر تکلیف دارد.

ظاهری خاطرنشان کرد: یکی از رویکرد‌های کمیته امداد امام خمینی (ره) برای خدمت رسانی به محرومان، اشتغالزایی و توانمندسازی است تا بتوانیم استقلال معیشتی را برای نیازمندان فراهم کنیم.

وی تصریح کرد: در این زمینه با کارفرمایان تعامل داریم تا مددجویان را در واحد‌های تولیدی و خدماتی به کارگیری کنند از طرفی برای زنان سرپرست خانوار نیز برنامه اشتغال خانگی را تدارک دیده‌ایم تا حضور بیشتری در خانواده داشته باشند.

 استان قزوین دارای ۳۰ هزار خانوار تحت پوشش کمیته امداد است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.