رئیس کمیته امداد اداره قزوین گفت: طی ۶ ماهه نخست سال جاری مردم شهرستان قزوین در مجموع بیش از ۴۳ میلیارد و ۵۱۳ میلیون تومان به نیازمندان و محرومان کمک‌ کردند.

کلهر رئیس کمیته امداد قزوین گفت: طی ۶ ماهه نخست سال جاری بیش از ۱۱ میلیارد و ۱۶۵ میلیون تومان کمک ۱۴ هزار و ۹۷۳ حامی به ۷۱۲ فرزند یتیم و دو هزار و ۸۱۶ فرزند محسنین بوده است که کمک‌های نقدی به حساب فرزندان تحت حمایت واریز می‌شود.

کلهر عنوان کرد: در این مدت بیش از چهار میلیارد و ۳۹۶ میلیون تومان زکات، کفاره و فطریه و بیش از سه میلیارد و ۴۱۶ میلیون تومان صدقه در ۵۰ هزار و ۷۸۰ صندوق صدقات جمع آوری شده است.

وی تصریح کرد: در این بازه زمانی بیش از ۱۶ میلیارد و ۴۹۱ میلیون تومان کمک مردمی در ۷۷ مرکز نیکوکاری جمع آوری شده است که همه این کمک‌ها توسط خود اعضای مراکز نیکوکاری جمع آوری و برای نیازمندان صرف شده است.

رئیس کمیته امداد اداره قزوین اعلام کرد: طی ۶ ماهه نخست سال جاری مردم شهرستان قزوین در مجموع بیش از ۴۳ میلیارد و ۵۱۳ میلیون تومان به نیازمندان و محرومان کمک‌های نقدی و غیرنقدی داشته اند که همه این کمک‌ها برای محرومان مناطق جمع آوری شده، هزینه شده است.

وی یادآورشد: عموم مردم نیکوکار می‌توانند کمک‌های خود را با مراجعه مستقیم و یا از طریق کد مهربانی #۰۲۸*۸۸۷۷* به دست نیازمندان و محرومان شهرستان قزوین برسانند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.