سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جمع آوری بیش از یک میلیارد تومان صدقه در البرز

رئیس کمیته امداد اداره البرز گفت: طی ۶ ماهه نخست امسال بیش از یک میلیارد و ۱۵۸ میلیون تومان صدقه در این شهرستان جمع آوری شده است .

 حسین اصلی بیگی طزرکی رئیس کمیته امداد اداره البرز گفت: طی ۶ ماهه نخست امسال بیش از یک میلیارد و ۱۵۸ میلیون تومان صدقه در شهرستان البرز جمع آوری شده و برای نیازمندان و محرومان همین منطقه صرف شده است.

 اصلی بیگی طزرکی ادامه داد: از این میزان کمک بیش از یک میلیارد و ۸۷۵ میلیون تومان زکات، کفاره و فطریه بوده که همه این مبالغ در همان مناطق جمع اوری شده برای نیازمندان و محرومان صرف شده است.

رئیس کمیته امداد اداره البرز اضافه کرد: طی ۶ ماهه نخست سال جاری بیش از دو میلیارد و ۱۸۸ میلیون تومان از سوی دو هزار و ۷۱۸ حامی به ۱۷۳ فرزند یتیم و یک هزار و ۹۶ فرزند محسنین اهداء شده است.

وی افزود: طی ۶ ماهه نخست سال جاری بیش از یک میلیارد و ۱۵۸ میلیون تومان صدقه در شهرستان البرز جمع آوری شده و برای نیازمندان و محرومان صرف شده است.

اصلی بیگی طزرکی عنوان کرد: همچنین در این مدت بیش از ۹ میلیارد و ۵۶۶ میلیون تومان در ۲۳ مرکز نیکوکاری جمع آوری شده که این کمک‌ها توسط اعضای همان مراکز نیکوکاری برای محرومان و نیازمندان همان منطقه صرف شده است.

وی یادآورشد: عموم مردم نیکوکار می‌توانند کمک‌های خود به نیازمندان و محرومان را علاوه بر مراجعه حضوری به دفاتر کمیته امداد، از طریق کد مهربانی # ۰۲۸۱*۸۸۷۷* به محرومان این منطقه اهداء کنند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.