سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تشکیل مرکز رشد ادبیات پایداری در قزوین

مدیر حوزه هنری استان قزوین از تشکیل باشگاه یا مرکز رشد ادبیات پایداری  خبر داد.

محمدرضا امامقلی مدیر حوزه هنری استان گفت: یکی از مباحث مهم در دوره تحولی جدید حوزه هنری، توجه جدی به ادبیات پایداری و تاریخ شفاهی است و ما به عنوان حوزه هنری توجه جدی به این حوزه داریم.

وی اظهار داشت: ایده خلاقانه تشکیل باشگاه یا مرکز رشد ادبیات پایداری و آفرینش‌های ادبی و استفاده از ظرفیت نویسندگان مجرب حوزه ادب پایداری به ما این تجربه را آموخت که می‌توان از همه ظرفیت‌های فرهنگی استان برای ثبت و ضبط اسناد انقلاب اسلامی و دفاع مقدس استفاده کرد.

امامقلی تصریح کرد: در راستای تشکیل باشگاه یاد شده برای تدوین و تنظیم کتب ادبیات پایداری و تاریخ شفاهی در سه بخش خاطرات انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و پیشرفت‌های انقلاب تمرکز داریم و برنامه‌های خود را پیراموان این بخش‌ها تدوین کرده‌ایم.

این مسئول با بیان اینکه حوزه هنری جریان ساز ادبیات پایداری و انقلابی در جامعه است، تاکید کرد: امسال تولید کتب ادبیات پایداری در استان از رشد بالایی برخوردار بوده است.

وی خاطر نشان کرد: انتقال ارزش‌ها و مفاهیم دفاع مقدس به نسل‌های آینده، از مزایای ترویج و توسعه ادبیات پایداری و مقاومت است.

امامقلی افزود: انتقال ارزش‌ها و مفاهیم دفاع مقدس به نسل‌های آینده، حفظ و تقویت روحیه وحدت و دشمن‌ستیزی و نیز الگوسازی از شخصیت‌های برجسته و نمونه جنگ برای نوجوانان و جوانان، از مزایای ترویج و توسعه این نوع ادبیات است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.