سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تشکیل کمیته ویژه نظارت برای بررسی فنی پل غدیر

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گفت: کمیته ویژه نظارت برای بررسی فنی پل غدیر همدان تشکیل شد.

 روز‌های اخیر خبری در شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی و رسانه‌ای همدان مبنی بر اینکه بخشی از سازه پل در حال بهره برداری غدیر این شهر دارای ایرادات فنی است که در همین راستا و با دستور علیرضا قاسمی فرزاد استاندار، کمیته‌ای ویژه برای نظارت و بررسی ابعاد فنی این طرح با مدیریت حوزه معاون عمرانی تشکیل شد.

 تیموری گفت: این کمیته ویژه با دستور استاندار و با محوریت سازمان برنامه و بوجه و کارشناسان دفتر فنی و همچنین مشاور یا مششاوران و نظرانی حتی خارج از استان تشکیل شده و کار بررسی فنی این پروژه مهم شهری را در دستور کار قرار دادند.

او در جلسه‌ای به همین منظور بیان کرد: تشکیل این کمیته ویژه فنی برای اقناع سازی افکارعمومی و رفع برخی ابهامات در خصوص اجرای این طرح مهم شهری است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گفت: تا حصول نتیجه کامل و مشخص و اطمینان از رعایت تمامی اصول فنی و مهندسی اجازه بهره برداری از این پروژه مهم و حیاتی شهر داده نخواهد شد.

او یادآور شد: هر چند که تاکنون بر اساس نتایج آزمایش‌ها از سوی مشاور طرح و ناظر پروژه و نیز مدیریت شهری همدان این پروژه با رعایت کامل دستورات و اصول فنی و مهندسی ساخته شده، اما بر اساس برخی ابهامات و بازتاب رسانه‌ای این مساله و با دستور استاندار، کمیته‌ای ویژه‌ای با محوریت مجموعه استانداری تشکیل شد.

تیموری بیان کرد: عملیات اجرایی این طرح مهم شهری از حدود سه سال پیش آغاز شده و تاکنون هم بالای ۹۹ درصد پیشرفت فیزیکی آماده افتتاح است.

او گفت: همچنین تاکنون رقمی افزون بر هزار میلیارد ریال برای اجرای این طرح مهم شهری هزینه شده است.

منبع: ایرنا

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.