سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ثبت بیش از ۱۸ میلیون تردد تخلف فاصله غیرمجاز در محور‌های استان اردبیل

رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری استان اردبیل گفت: ۱۸ میلیون و ۵۴۵ هزار تردد تخلف فاصله طولی غیرمجاز در محور‌های مواصلاتی استان به ثبت رسیده است.

امید نسیمی با بیان اینکه در ۷ ماهه گذشته محور نیر-اردبیل، آستارا-اردبیل و اردبیل آستارا بیشترین تخلف تردد فاصله غیرمجاز را به خود اختصاص داده اند گفت: در این مدت یک میلیون و ۵۲۳ هزار و ۷۵۸ تخلف در محور نیر- اردبیل، یک میلیون و ۳۹۰ هزار و ۲۹۶ تخلف در محور آستارا- اردبیل و یک میلیون و ۳۰۲ هزار و ۵۷۹ تخلف فاصله طولی غیرمجاز در محور اردبیل- آستارا ثبت شده است.

رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان اردبیل در بازدید از سامانه‌های هوشمند محور اردبیل- آستارا در ۷ ماهه گذشته از ثبت ۶۷۸ هزار و ۱۸۳ تخلف تردد سبقت غیرمجاز در مبادی ورودی و خروجی استان اردبیل خبرداد و گفت: در مدت یاد شده محور آستارا-اردبیل با ۱۱۶ هزار و ۵۶۲ تردد، اردبیل- سرچم با ۷۷ هزار تردد و اسالم- خلخال نیز با ۶۵ هزار و ۸۴۲ ترددجزوه محور‌های پرتخلف استان در تردد سبقت غیر مجاز است.

نسیمی ثبت ۱۰ میلیون و ۴۱۹ هزار و ۲۲۹ تردد را در محور‌های مواصلاتی استان اردبیل یادآور شد و گفت: نسبت به مدت مشابه سال قبل که حدود ۷ میلیون و ۲۸۸ هزار تردد بود در ۷ ماهه امسال ۴۳ درصد افزایش را شاهد هستیم.

او ۸ درصد از کل تردد استان را مربوط به وسیله نقلیه سنگین عنوان کرد و افزود: انتظار داریم رانندگان با رعایت سرعت و سبقت مطمئنه جهت حفظ جان خود وسایر مترددین به علائم راهوردر جاده‌ها توجه داشته باشند.

رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان اردبیل از فعالیت ۷۴ دستگاه تردد شمار برخط، ۵۴ سامانه ثبت تخلفات سرعت و ۴۱ دوربین نظارت تصویری در محور‌های استان خبردادو از مردم خواست قبل ازسفر جهت اطلاع از آخرین وضعیت جوی وترافیکی استان با سامانه ۱۴۱ اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان اردبیل تماس بگیرند.

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.