سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جایگاه برتر دانشگاه علوم پزشکی در میان دانشگاه‌های کشور

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت : این دانشگاه بعد از دانشگاه تهران با حدود ۷۰۰ دانشجوی خارجی بیشترین جذب دانشجویان خارجی را در کشور دارد.

قباد محمدی رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت : اکنون حدود ۷۰۰ دانشجوی خارجی در دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در رشته‌های پزشکی، داروسازی، دندانپزشکی و سایر رشته‌ها مشغول به تحصیل هستند.

وی توضیح داد: دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با ۹ دانشکده و ۵۵۰ عضو هیات علمی بزرگترین دانشگاه غرب کشور است و اکثر رشته‌های پزشکی در این دانشگاه آموزش داده می‌شود.

به گفته وی اکنون هفت هزار دانشجو است در ۹ دانشکده مشغول تحصیل هستند.

وی از فرایند اخذ مجوز برای راه اندازی یک دانشکده دیگر بنام فناوری‌های نوین دانشگاه علوم پزشکی خبر داد و بیان داشت: بدنبال کسب مجوز برای آوردن چند رشته جدید پزشکی در سطح تخصصی و phd در استان هستیم.

محمدی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه را در حوزه تحقیقات و فناوری را هم جزو سرآمدان دانشگاه‌های کشور دانست و گفت: دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه دارای ۱۷ شرکت دانش بنیان و ۵۰ واحد فناوری است که هم در سطح دانشگاه‌های علوم پزشکی وزارت بهداشت و هم وزارت علوم رتبه اول را دارد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه این دانشگاه را در حیطه درمان و پذیرش توریست درمانی از دانشگاه‌های تراز اول کشور برشمرد و از برنامه‌های توسعه محیطی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه خبر داد.

محمدی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه را در حوزه درمان یک دانشگاه ویژه در کشور اعلام کرد و ابراز امیدواری کرد: با حمایت ویژه نمایندگان مجلس شورای اسلامی استان، و مسئولان همچنان مسیر پیشرفت و توسعه خود را طی کند .

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.