سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جابجایی بیش از ۸۴ هزار مسافر از شهرستان خلخال

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای شهرستان خلخال گفت:بیش از ۸۴ هزار نفر مسافر در ۷ ماهه گذشته از شهرستان خلخال جابجا شده اند.

معروف خسروی با بیان اینکه این میزان مسافر توسط ۲۶ دستگاه اتوبوس و ۵۹ دستگاه سواری از شهرستان خلخال به مقاصد مختلف جابجا شده اند گفت: این تعداد جابجایی مسافر در قالب ۱۸ هزار و ۱۲۵ سفر انجام شده است.

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای شهرستان خلخال در بازدید از شرکت‌های مسافربری این شهرستان با اشاره به اینکه در مدت یاد شده ۱۴۵ هزار تن کالا توسط ۳ شرکت حمل ونقل کالا و بار نیز از این شهرستان جابجا شده تصریح کرد: ۱۳ هزار و ۸۹۵ برگ بارنامه در ۷ ماهه گذشته در شهرستان خلخال صادر شده است.

خسروی حفاظت و صیانت از حریم راه را بعنوان سرمایه ملی خط قرمز راهداری دانست و گفت: با حضور بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ مورد گشت راهداری در حریم تاکنون از ۱۰۷ مورد تجاوز به حریم راه جلوگیری شده، ۵ مورد ساخت و ساز غیرمجاز شناسایی و قلع وقمع، ۲۰ مورد از دکه‌های غیرمجاز جمع آوری و با اخذ ۱۴ مورد دستور قضایی نسبت به رفع آثار تجاوز اقدام شده است.

او در جهت ایجاد منظره خوشایند و جلوگیری از تجاوز به حریم راه آزاد سازی ۲۱۰ کیلومتر از حریم راه این شهرستان را در ۷ ماهه گذشته یادآور شد و اظهار کرد: در مدت یاد شده راهداران با استفاده از ۵ هزار تن آسفالت سرد و گرم راه‌های اصلی، فرعی و روستایی شهرستان خلخال را لکه گیری کرده اند.

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای شهرستان خلخال در جهت آگاهی دهی به رانندگان و ملزم کردن آن‌ها به رعایت قوانین راهور در جاده از تهیه، نصب و تعمیر ۶۳ متر مربع تابلو‌های اطلاعاتی و ۱۲ عدد بنر اطلاعاتی در سطح جاده‌های این شهرستان خبر داد و بیان کرد: در این مدت ۴۷۱ مورد از تابلو‌های تبلیغاتی و علائم فرسوده توسط راهداران برچیده شده است.

خسروی نگهداری ۸۷ پایه چراغ‌های چشمک زن، تنقیه و پاکسازی ۳۱۹ دستگاه دهانه پل، شستشوی ۷۵ مورد حفاظ‌ها و نرده پلها، پاکسازی ۸۵۰ متر مکعب نخاله و زباله از حریم راه و ورودی روستاها، رنگ آمیزی ۱۸۰ مورد از سرعت کاهها، نصب و تعمیر ۲۵۰ شاخه گاردریل، پاکسازی سطح راه از مواد زائد و لاشه حیوانات به تعداد ۲۰۰ مورد و همچنین رنگ آمیزی ۵۸۲ عدد از پایه تابلو علائم و پایه چراغ چشمک زن را از دیگر اقدامات مهم راهداران در ۷ ماهه گذشته برشمرد.

او افزود: در مدت یاد شده راهداران بطور مستمر در جهت آشکارسازی و کاهش تصادفات از ۳ هزار و ۸۰۰ متر روشنایی نگهداری کرده و هزارو ۲۰۰ عدد علائم ایمنی در راه‌های شهرستان خلخال نصب کرده اند.

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.