سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

علاقمند کردن مردم به مطالعه از موثرین راه‌ها برای افزایش دانش

معاون استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: علاقمند کردن مردم به مطالعه یکی از موثرین راه‌ها برای افزایش دانش و آگاهی مردم است.

محسن حسین‌میرزایی علاقمند کردن مردم به مطالعه را یکی از موثرین راه‌ها برای افزایش دانش و آگاهی مردم دانست و گفت: افزایش سرانه مطالعه تنها با ایجاد امکانات سخت‌افزاری محقق نمی‌شود و رسانه‌ها در این زمینه برنامه‌ریزی کنند.

وی با تاکید بر اینکه روش‌های کتابخوان کردن مردم متنوع است، افزود: باید به دنبال روش‌های متنوع مطالعه برای مردم باشیم و هر خانه را به یک کتابخانه تبدیل کنیم.


بیشتر بخوانید


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: در این راستا اعضای عضو انجمن کتابخانه‌های عمومی استان موظفند تا طرح‌هایی در این خصوص ارائه دهند تا مردم را بیش از پیش به مطالعه ترغیب کنیم.

حسین‌میرزایی ادامه داد: کار فرهنگی مستمر، زمانبر و نیازمند صبر و حوصله است از این رو نباید انتظار ایجاد تحول در این حوزه در مدت زمان کوتاهی داشته باشیم.

شهرام خواجوی مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری چهارمحال و بختیاری از برگزاری هفته فرهنگی در استان خبر داد و گفت: ۱۰ استان کشور از سوی وزارت کشور برای برگزاری هفته فرهنگی انتخاب شده‌اند که یکی از استان‌ها چهارمحال و بختیاری است.

وی با بیان اینکه در هفته فرهنگی ظرفیت‌ها و توانمندی‌های استان در حوزه فرهنگ و هنر به نمایش گذاشته می‌شود، افزود: در استان ظرفیت‌های قابل توجهی وجود دارد که باید از این فرصت برای اطلاع‌رسانی آن به گردشگران و مردم کشور اقدام کنیم.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.