سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امام جمعه آرادان:

ایران برنامه هسته‌ای و موشکی خود را با قدرت ادامه خواهد داد

حجت‌الاسلام شریفی نیا با بیان اینکه ایران برنامه هسته‌ای و موشکی خود را با قدرت ادامه خواهد داد، گفت: امروز ایران اسلامی در تمام عرصه‌ها، مقتدرانه به پیش می‌رود.

امام جمعه آرادان در خطبه‌های نمازجمعه این هفته آرادان بیان کرد: اقتدار موشکی که امروز ایران اسلامی از آن بهره می‌برد، به برکت این دانشمند بزرگ است، کسی که در سال ۹۰ در یک انفجار مهیب در نزدیکی تهران به شهادت رسید.

وی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند که شهید طهرانی مقدم هر قولی که به ما داد به آن عمل کرد و این نشان از ویژگی‌های بارز شهید طهرانی مقدم دارد، افزود: در روز‌های اخیر شاهد بودیم که صنایع دفاعی سپاه پاسداران ماهواره بر قائم ۱۰۰ و موشک‌های قاره‌پیما را رونمایی کردند که این امر نشان از تداوم راه شهید طهرانی مقدم‌ها دارد.

امام جمعه آرادان با بیان اینکه این موشک‌های سپاه که رونمایی شدند، بردی پنج هزار و ۵۰۰ تا ۱۲ هزار و ۵۰۰ کیلومتر برد دارند، ابراز کرد: رونمایی و ساخت این موشک‌ها، حرکت بزرگ و اتفاق مبارکی است که در دنیا سر و صدای بزرگی کرد و توانست دوستان ایران اسلامی را خوشحال و دشمنان ما را نگران کند.

شریفی نیا با اشاره به قدرت موشکی ایران اسلامی، گفت: اگر ما از طرف غرب و آمریکا مورد تهدید قرار بگیریم قطعاً توان حمله به اروپا و پایگاه‌های آمریکا را در درون خاک این کشور خواهیم داشت از سوی دیگر ایران اسلامی واقف شده که شاید شکست مذاکرات برجامی حتمی باشد لذا تهران با آزمایش موشک سه مرحله‌ای قائم به طرف مقابل تفهیم کرده که در دوره پسابرجام حتی سخن از حمله نظامی به ایران اسلامی هم نباید مطرح شود چه برسد به اینکه بخواهند ما را تهدید کنند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.