حجت‌الاسلام جلیل شریفی نیا با بیان اینکه ایران اسلامی خود قربانی تروریسم است، گفت: دشمنان اتهامات واهی را به ایران اسلامی می‌زنند در حالی که خودشان حامی و پدید آورنده تروریسم هستند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، حجت‌الاسلام جلیل شریفی نیا امام جمعه آرادان در خطبه‌های نماز جمعه این هفته آرادان به میزبانی مسجد صاحب‌الزمان (عج) ضمن اشاره به روز مبارزه با تروریسم همزمان با سالروز شهادت رجایی و باهنر، گفت: ایران بزرگترین قربانی تروریسم در جهان است و ما بزرگان فراوانی را به خصوص در اوایل انقلاب از دست دادیم که رجایی، باهنر، مفتح، قدوسی، بهشتی و … از آن دست هستند.

او با بیان اینکه ایران ۱۷ هزار شهید ترور دارد، بیان کرد: ابتدای انقلاب اسلامی جای جای ایران اسلامی صحنه بمب‌گذاری کوردلانه دشمنان بود که حاصل آن پنج شهید محراب بود که در نماز جمعه قربانی خصم دشمنان کوردل شدند آن وقت دشمنان با وقاحت تمام ایران اسلامی را متهم به تروریسم می‌کنند.

امام جمعه آرادان با بیان اینکه آمریکا بزرگترین حامی تروریست است، ابراز کرد: در این سال‌ها که سوریه گرفتار داعشی‌های وحشی بود همین آمریکایی‌ها، انگلستان و آل صعود و غرب آن‌ها را پشتیبانی می‌کنند لذا هیلاری کلینتون در کتاب خود می‌نویسد بیش از ۱۱۰ کشور دنیا را سفر کرده‌ام که این پدیده شوم داعش را نهادینه کنم لذا نشان می‌دهد که آمریکا خودش مهد تروریست پرور است.

شریفی نیا ضمن گرامی‌داشت هفته دولت، اذعان داشت: کار‌های بزرگی در دولت انجام شده که ماحصل تلاش‌های مسئولان است و لذا امیدواریم کم مهری‌هایی که در سال‌های اخیر در آرادان انجام شده، در دوره‌های آتی جبران شود.

او با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص هیئت دولت، تاکید کرد: همانطور که ایشان نیز در سخنان خود اشاره‌ای داشتند، سال پایان خدمت دولت و رئیس جمهور می‌توان کار‌های بسیاری کرد هر چند ممکن است کم کاری‌هایی نیز صورت گرفته باشد برای مثال در دوران وزیر سابق درباره مسکن مهر می‌توانست اقدامات بهتری را انجام داد، اما از سوی دیگر نباید بی انصافی کرد، زیرا علی‌رغم کم کاری‌ها، کار‌های خوبی نیز صورت گرفته است.

امام جمعه آرادان با بیان اینکه یکی از اقدامات خوب دولت و وزیر جدید مسکن، موضوع مسکن مهر و مسکن ملی بود که اقدامی مناسب محسوب می‌شود، اما دولتمردان باید همانطور که رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند، به قول‌هایشان عمل کنند.

شریفی نیا با بیان اینکه یکی از قول‌های دولت تحویل ۴۰۰ الی ۶۰۰ هزار مسکن در سطح کشور بود، ابراز کرد: باید به این قول‌ها عمل کرد تا مردم خوش بین و خوشحال شوند از سوی دیگر دولت باید به پالایشگاه سازی اهتمام بیشتری می‌داشت تا به جای فروش نفت خام، آن را فرآوری و به فرآورده‌هایی تبدیل کنیم که مزیت اقتصادی بیشتری برای اقتصادمان داشته باشد.

او در دیگر بخش سخنان خود با اشاره به فرارسیدن تاسوعا و عاشورای حسینی، بیان کرد: در سال جاری علی رغم تمام محدودیت‌ها شاهد حضور با اخلاص و پرشور مردم به خصوص جوانان بودیم که با رعایت تمام مسائل بهداشتی و حفاظتی به عزاداری امام حسین (ع) پرداختند و این نشان می‌دهد که طرفداران ولایی امام حسین (ع) به تمام مسائل قائل و واقف هستند.

انتهای پیام / م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.