سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امام جمعه زاهدان: لزوم دشمن شناسی و شناخت توطئه‌های دشمن بسیار مهم است

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان گفت: لزوم دشمن شناسی و شناخت توطئه‌های دشمن بسیار مهم است و این امر جز با عنایت به خدا و لطف او میسر نمی‌شود.

حجت الاسلام مصطفی محامی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته در مصلای قدس زاهدان با بیان اینکه علم و معرفت و فرهنگ جهاد و شهادت ۲ بال پرواز برای تعالی جامعه اسلامی است، اظهارداشت: مردم در انقلاب و عرصه های مختلف همواره در برابر توطئه‌های دشمن پیروز بودند و جنگ تحمیلی نمونه بارز آن است.

وی با بیان اینکه دشمن با هر چیزی که موجب اقتدار و بقای نظام شود مقابله می‌کند افزود: باید هوشیار باشیم و بلندگو دشمن نشویم.

امام جمعه زاهدان با بیان اینکه یکی از برکات انقلاب اسلامی ایران، قانون اساسی و تصویب آن از طریق رفراندوم و رای مردم طی دو نوبت بود، گفت: در نظامی که هر ساله انتخابات دارد، موضوع رفراندوم چیزی جز خاص دشمن نیست.

وی با بیان اینکه اعلام نبود آزادی در ملاعام خود نشان از آزادی است، افزود: گاهی شعار حقوق زنان داده می‌شود، که نگاه انقلاب و ارج نهادن به جایگاه زن در مقابل نگاه مرد سالارانه و ابزاری غرب و سایر مناطق، گواه این موضوع است.

 محامی تصریح کرد: گاها شعار عدم توجه به اقلیت ها داده می‌شود که بهترین شاهد می‌توانند مردم باشند و وضعیت موجود را با وضعیت قبل از انقلاب مقایسه کنند.

وی بیان کرد: چرا برخی در برابر انقلاب و برکات الهی ناسپاسی می کنند و آب در آسیاب دشمن می‌ریزند.

امام جمعه زاهدان با بیان اینکه برخی مشکلات قابل انکار نیست که از عملکرد بد ما بوده است افزود: باید به توطئه های دشمن که به دنبال فتنه گری در منطقه و کشور است توجه داشته باشیم.

وی با اشاره به اتفاقات هفته های اخیر در سیستان و بلوچستان و موج سواری دشمن اظهارداشت: از آغاز ماجرا یک خط سیری ایجاد شد که بر اساس عدل و حق پیش برویم.

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان با بیان اینکه تاکنون اقدامات خوبی صورت گرفته و همچنان ادامه دارد، افزود: با توجه رهبر انقلاب و با هماهنگی دفتر ایشان و شورایعالی امنیت ملی جلساتی برگزار شد و مصوباتی داشت که اجرا شده و در حال انجام است.

وی با بیان اینکه آنچه اجرا شده مصالح نظام و خط عدل و انصاف است، گفت: خط کلی برخورد با متخلف از هر طرف بر اساس عدل و اخلاق است‌.

 محامی تصریح کرد: لازم است از التهاب آفرینی جلوگیری کنیم و به حق، عدل و انصاف تن بدهیم.



تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.