سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اجرای بیش از ۲۴۰ کیلومتر لوله‌گذاری آب در استان اصفهان

مدیرعامل آبفای استان اصفهان گفت:هدف از اصلاح شبکه‌های فرسوده آبرسانی استان اصفهان جلوگیری از هدر رفت آب، تأمین فشار آب مناسب و به حداقل رساندن حوادث ناشی از فرسودگی لوله‌ها است.

حسین اکبریان با اشاره به اجرای بیش از ۲۴۰ کیلومتر لوله‌گذاری آب در هفت ماهه نخست امسال گفت: از مجموع لوله‌گذاری آب انجام شده، ۱۱۵ کیلومتر مربوط به توسعه شبکه‌های اصلی و فرعی، حدود ۳۰ کیلومتر لوله‌گذاری خطوط انتقال و حدود ۹۵ کیلومتر اصلاح شبکه‌های توزیع آب در شهر‌ها و روستا‌های استان بوده است.

او افزود: آبفای منطقه چهار با ۸.۴ کیلومتر در میان مناطق شش‌گانه شهر اصفهان و منطقه سمیرم با حدود ۱۹.۵ کیلومتر، گلپایگان با حدود ۱۵ کیلومتر و دهاقان با حدود ۱۳ کیلومتر بیشترین میزان لوله‌گذاری آب را در میان شهرستان‌های استان داشته‌اند.

اکبریان اصلاح شبکه‌های فرسوده آبرسانی استان را از پروژه‌های حائز اهمیت در شرکت دانست و گفت: هدف از این اقدامات جلوگیری از هدر رفت آب، تأمین فشار آب مناسب و به حداقل رساندن حوادث ناشی از فرسودگی لوله‌ها است.

مدیرعامل آبفای استان اصفهان از واگذاری ۱۱ هزار و ۷۸۹ فقره انشعاب آب به مشترکان آبفا در سراسر استان در هفت ماهه نخست امسال خبر داد و بیان کرد: آبفای استان اصفهان با تداوم اقدامات فنی، فرهنگی و قانونی در راستای مدیریت و کاهش مصرف، در صدد تأمین پایدار آب شرب جمعیتی حدود ۴ میلیون ۸۹۳ هزار نفر در ۱۰۰ شهر و ۹۴۹ روستا در سطح استان اصفهان است.


منبع:فارس

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.