سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آمادگی ۲۵۰۰ نفر از بیکاران استان برای جذب در واحد‌های در حال احداث نفت و گاز

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان کرمانشاه گفت : برنامه‌ریزی برای آموزش ۲۵۰۰ نفر از بیکاران استان برای جذب در واحد‌های در حال احداث پتروشیمی و صنایع نفت و گاز استان کرمانشاه انجام شده است .

نوری مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان کرمانشاه گفت : در راستای توانمند کردن نیرو‌های بومی برای بکارگیری در این پروژه‌ها در زمان بهره‌برداری، آموزش نیرو‌های مورد نیاز با همکاری وزارت نفت در دستور کار مجموعه فنی و حرفه‌ای استان قرار گرفته که هم اکنون کار آموزش تعدادی از این هنرجویان در رشته‌های جوشکاری و برق در شهرستان‌های اسلام آباد غرب، سنقروکلیایی، روانسر و شهر کرمانشاه آغاز شده است.

وی با اشاره به ارائه آموزش‌ها در پنج رشته، گفت: هزینه‌های برگزاری این دوره‌ها از سوی وزارت نفت پرداخت خواهد شد و برای متقاضیان رایگان است.

نوری با بیان اینکه ثبت‌نام از متقاضیان مرد دارای مدرک تحصیلی دیپلم و بالاتر و با اولویت افراد بومی انجام خواهد گرفت، گفت: متقاضیان تا پایان سال فرصت دارند برای ثبت‌نام در این دوره‌ها اقدام کنند.

وی با بیان اینکه تاکنون حدود ۷۲۰ نفر برای شرکت در این دوره‌ها ثبت نام کرده‌اند، ابراز امیدواری کرد: تا پایان سال شاهد ثبت نام همه ۲۵۰۰ نفر باشیم.

وی اضافه کرد: متقاضیان می‌توانند با مراجعه به سامانه ثبت نام آموزش مهارتی پروژه‌های نفت و گاز نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

نوری اشاره‌ای هم به برنامه مجموعه فنی و حرفه‌ای استان برای تحقق شعار هر دانش آموز یک مهارت داشت و گفت: در برنامه داریم تا با اولویت هنرجویان کار و دانش، سالانه حدود پنج هزار نفر از دانش‌آموزان را در طرح هر دانش‌آموز یک مهارت، صاحب مهارت کنیم .

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.