سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سمینار شناسایی نیاز‌های پژوهشی در قزوین برگزار می‌شود

معاون پژوهشی دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) گفت: همزمان با هفته پژوهش سمینار شناسایی نیاز‌های پژوهشی و فناوری در استان برگزار می‌شود.

غریبی، معاون پژوهشی دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) در نشست برنامه ها، اهداف سیمنار شناسایی نیاز‌های پژوهشی در قزوین برگزار می‌شود و پیشنهاد‌ها برای هفته پژوهش گفت: برگزاری سمینار شناسایی نیاز‌های پژوهشی و فناوری توسط کارشناسان برای حل چالش‌ها و تنگنا‌های استان از جمله برنامه‌های هفته پژوهش در استان است.

غریبی افزود: تقویت و حمایت از تولید دانش بنیان، تقویت ارتباط صنعت و جامعه با دانشگاه‌ها و مراکز پژوهشی و فناوری، برگزاری تور‌های پژوهشی برای بازدید از مراکز تولیدی، دانشگاهی، معدنی و پژوهشی در استان، هدایت پژوهش‌های فناوری در راستای بیانیه گام دوم از دیگر برنامه‌های هفته پژوهش در استان خواهد بود.

معاون پژوهشی دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) گفت: ترویج فرهنگ پژوهش و فناوری در استان، تشویق و ترغیب پژوهشگران و فناوران استان به تولید بیشتر علم و فناوری، تبیین وضعیت موجود پژوهش و فناوری برای اشتغال و کارآفرینی در سطح استان، شناسایی و عرضه یافته‌های پژوهش و فناوری، بسترسازی برای تجاری سازی یافته‌های پژوهش‌ها و فناوری‌های توسعه یافته از دیگر برنامه‌های پیش بینی شده برای هفته پژوهش است.

وی افزود: ایران رتبه ۱۵ یا ۱۶ پژوهش را در دنیا دارد و باید برای ارتقای این جایگاه تلاش کنیم.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.