سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۳۰ آذر آخرین مهلت ثبت‌نام در ششمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر کرمانشاه

رئیس سازمان بسیج رسانه استان کرمانشاه، آخرین مهلت ثبت‌نام در ششمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر کرمانشاه را ۳۰ آذرماه اعلام کرد و از اهالی رسانه و علاقه‌مندان به ثبت‌نام در این جشنواره استانی خواست هرچه زودتر آثار خود را به دبیرخانه ارسال کنند.

محمدهادی صحرایی رئیس سازمان بسیج رسانه استان کرمانشاه از فعالان رسانه‌ای استان خواست ثبت‌نام و ارسال آثار خود را به روز‌های آخر موکول نکنند، زیرا ممکن است داوران برای جمع بندی و بازبینی آثار آنان با مشکل زمان روبرو شوند و آثار آن‌ها پذیرفته نشود.

وی از علاقه‌مندان و اهالی رسانه خواست فرم‌های ثبت نام شرکت در ششمین جشنواره ابوذر را از طریق کانال پیام‌رسان ایتا به نشانی aboozar ۵_ksh @دریافت و پس از ثبت نام آثار خود را در این کانال بارگذاری کنند.

صحرایی بیان داشت: کسانی که نمی‌توانند از طریق فضای مجازی ثبت نام کنند، می‌توانند با مراجعه به دفتر بسیج رسانه‌ای استان به نشانی کرمانشاه باغ نی، دانشگاه آزاد اسلامی، روبروی تالار بهمن (دانشگاه) ثبت نام و آثار خود را تحویل دهند.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان کرمانشاه اظهار داشت: ممکن است برخی از آثار که حجم بالایی داشته باشد و در سایت جشنواره بارگذاری نشود، این افراد نیز برای شرکت در این جشنواره یا حضوری به دفتر بسیج رسانه استان واقع در باغ نی، جنب دانشگاه آزاد اسلامی روبروی تالار وحدت مراجعه کنند، یا اثر خود را به این آدرس پست کنند..

صحرایی گفت: آثار ارسالی در دی ماه در استان داوری و آثار برگزیده استانی در حوزه‌های مختلف بهمن ماه سال جاری برای شرکت در جشنواره کشوری ارسال می‌شود.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان کرمانشاه در بخش دیگری از سخنان خود گفت: ششمین جشنواره ابوذر در ۱۱ قالب؛ گزارش خبر، گزارش تحقیقی و تحلیلی، مصاحبه، یادداشت و سر مقاله، تیتر، مستند، پادکست، کلیپ و گزارش ویدئویی، عکس، موشن گرافی و اینفوگرافی برگزار می‌شود و برگزیدگان به جشنواره کشوری راه می‌یابند.

صحرایی محور موضوعات شرکت در ششمین جشنواره ابوذر را با توجه به شعار سال " تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین"؛ جهاد تبیین، پیوند رسانه و صنعت، مقابله با آسیب‌های اجتماعی، دستاورد‌های انقلاب اسلامی، بسیج و حوزه اقدام، بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی و مکتب شهید سلیمانی اعلام کرد.

وی دیگر موضوعات برای شرکت در ششمین جشنواره ابوذر استان کرمانشاه را عملیات مرصاد و روز کرمانشاه، امر به معروف و نهی از منکر، عفاف و حجاب، امید و نشاط آفرینی، خانواده، جامعه و فرزند آوری و سبک زندگی ایرانی - اسلامی عنوان کرد .

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.