سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نماز در کاهش ناهنجاری‌های اجتماعی موثر است

استاندار لرستان گفت: ترویج فرهنگ نماز و نمازخوانی در جامعه ضروری است چراکه نقش مهمی در کاهش آسیب و ناهنجاری‌های اجتماعی دارد.

 فرهاد زیویار در جلسه شورای اقامه نماز استان اظهار کرد: نماز همواره مورد تاکید انبیا و اولیا الهی بوده است که مهمترین عبادت برای بندگان به شمار می‌رود و به تعبیری کلید درب بهشت است.

وی با بیان اینکه نماز واسطه کمال انسان‌ها و بر رفتار‌های اجتماعی نیز تاثیرگذار است ادامه داد: در بحث ترویج فرهنگ نماز علاوه بر انجام اقدامات در حوزه سخت افزاری، تعمیق و تعلیم آموزه‌های این فریضه الهی توسط دستگاه‌های اجرایی ضروری است.

وی افزود: نماز علاوه بر آخرت انسان ها، بر امور دنیوی نیز تاثیرگذار است به نحوی که موجبات آرامش روح را فراهم ساخته و بر رفتار و کردار نیز اثر می‌گذارد بنابراین اقامه آن در ادارات استان باید در دستور کار قرار گیرد.

زیویار با اشاره به اینکه ترویج فرهنگ نماز و نمازخوانی ضرورت دارد ادامه داد: استفاده از ظرفیت اساتید و روحانیون در آموزش آموزه‌های فرهنگ نماز بسیار مهم می‌باشد و تکریم ائمه جماعات در ادارات نیز از نکات مهمی است که باید مد نظر دستگاه‌های اجرایی قرار گیرد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.