سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حماس و جهاد اسلامی بر ادامه راه مقاومت تاکید کردند

جنبش‌های حماس و جهاد اسلامی فلسطین در پیام‌های جداگانه شهادت جوان ۱۸ ساله فلسطینی را تسلیت گفتند.

جنبش‌های حماس و جهاد اسلامی فلسطین در پیام‌های جداگانه شهادت جوان ۱۸ ساله فلسطینی را تسلیت گفتند و بر ادامه راه مقاومت تا زمان آزادی فلسطین تاکید کردند.

جنبش جهاد اسلامی فلسطین در بیانیه‌ای ضمن تسلیت گفتن شهادت مصعب محمد نفل به ملت و امت شهیدپرور تاکید کرد جنایت اعدام این جوان ادامه سیاست‌های تروریستی اشغالگران در هدف قرار دادن فرزندان بی دفاع ما و تلاشی است برای ترمیم چهره خود که به دست اعضای مقاومت مخدوش شده است.

این بیانیه افزود: این خون‌های پاک به سوخت انقلاب تبدیل خواهند شد و باعث شعله ور شدن زبانه انتفاضه در کل کرانه باختری قهرمان می‌شوند. از ملت قهرمان می‌خواهیم با تقویت پایگاه مردمی مقاومت از آن دفاع کنند تا نیرو‌های دشمن در همه عرصه‌ها به عقب رانده شوند.

حازم قاسم، سخنگوی حماس نیز ضمن اعلام خبر شهادت مصعب نفل تاکید کرد که ملت فلسطین تا زمان آزادی در راه مقاومت خواهد ماند.

او افزود: جنبش مقاومت اسلامی (حماس) به مردم بزرگ فلسطین شهادت فلسطینی مجاهد مصعب محمد محمود نفل ۱۸ ساله را تسلیت می‌گوید. او عصر دیروز شنبه نزدیک شهرک سنجل در شمال رام الله به ضرب گلوله اشغالگران به شهادت رسید.

حازم قاسم همچنین گفت: این خون‌های پاک در خاک وطن دامن اشغالگران را در هر کوچه و پس کوچه‌ای خواهد گرفت و ملت ما تا زمان انتقام خون شهدا با آزادسازی وطن و بازگشت آوارگان آرام نخواهد شد. به خانواده و دوستداران شهید تسلیت می‌گوییم و سلام مقاومت را به جوانان فلسطین و انقلابی‌های قهرمانش می‌رسانیم که مقابل حملات دشمن و جنایت‌های تروریستی او ایستاده اند و از آن‌ها می‌خواهیم هیچ فرصتی را برای هدف قرار دادن نیرو‌های دشمن و ایجاد کمین برای شهرک نشینان از دست ندهند.

مصعب محمد محمود نفل از جوانان فلسطینی با شلیک نظامیان صهیونیست در روستای سنجل نزدیک رام الله در کرانه باختری رود اردن به شهادت رسید.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.