سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ثبت نام برای تشکیل اتحادیه‌های صنفی در فاریاب

معاون بازرگانی اداره کل صمت جنوب کرمان گفت: مرحله اول ثبت نام برای تشکیل اتحادیه‌های صنفی شهرستان فاریاب از ۹ آبان آغاز شده است.

ششمین جلسه کمیسیون نظارت بر اصناف جنوب کرمان با حضور معاون بازرگانی اداره کل صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان و سایر اعضا در محل اتاق اصناف جیرفت برگزار شد.

محین مشایخی، معاون بازرگانی اداره کل صنعت، معدن وتجارت جنوب کرمان در این جلسه با اشاره به اهمیت نظارت بر اصناف گفت: مرحله اول ثبت نام برای تشکیل اتحادیه‌های صنفی شهرستان فاریاب از ۹ آبان آغاز شده است و به مدت ۱۵ روز ادامه دارد.

او با بیان اینکه برای اولین بار نمایندگان اتاق اصناف جنوب کرمان در اتاق اصناف ایران مستقل از استان کرمان انتخاب می‌شوند، افزود: از طریق برگزاری انتخابات، ۲ نفر از جنوب کرمان به عنوان نماینده اصناف جنوب کرمان در اتاق اصناف ایران انتخاب خواهد شد.

مشایخی بیان کرد: انتخابات برای تعیین و معرفی ۲ نماینده اصناف جنوب کرمان در اتاق اصناف ایران تا پایان آبان ماه برگزار خواهند شد.

او با تاکید بر برگزاری منظم کلاس‌های آموزشی نظیر فقه بازار، قانون و مقررات بازار، قانون و مقررات مالیاتی بازار و... تصریح کرد: با افزایش دانش و سطح آگاهی بازاریان و اصناف از قوانین و مقررات و مسائل شرعی، بسیاری از مشکلات موجود در بازار رفع می‌شود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.