سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پیکر شهید «حمیدرضا پورنوروز» در لاهیجان تشییع شد

مراسم تشییع و تدفین پیکر مطهر بسیجی مدافع امنیت شهید «حمیدرضا پورنوروز» امروز در لاهیجان برگزار شد.

پیکر مطهر بسیجی مدافع حرم و امنیت شهید «حمیدرضا پورنوروز» صبح امروز از میدان پاسداران لاهیجان تا گلزار شهدای آقا سید محمد یمنی این شهرستان بر دستان مردم شهیدپرور و ولایتمدار تشییع و در این مکان به خاک سپرده شد.

این بسیجی مدافع حرم گردان فاتحین لاهیجان شامگاه پنج شنبه (۱۲ آبان ماه) با ۱۱ ضربه چاقوی اغتشاشگران به شهادت رسید.

شهید «حمیدرضا پورنوروز» ۴۰ ساله، سابقه حضور در سوریه به عنوان رزمنده مدافع حرم و مقابله با تکفیری‌ها در سال ۱۳۹۶ و همچنین حضور در مناطق عملیاتی شمال غرب را در کارنامه خود داشت.

سرهنگ احمدرضا منشوری، معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گیلان با اشاره به تلاش بسیجیان در راه حفظ و تأمین امنیت جامعه در برهه‌های مختلف گفت: بسیج در تمامی بحران‌ها بدون هیچ‌گونه چشمداشتی کنار مردم بوده و برای امنیت جامعه نیز از جان خود مایه گذاشته است.

او به نقش تأثیرگذار بسیج برای امنیت استان گیلان در ۴۴ روز گذشته اشاره و تصریح کرد: از همان روز‌های نخست آشوب در کشور، اغتشاشگران سعی در ایجاد ناامنی در این استان داشتند، اما نیرو‌های بسیجی به‌طور شبانه‌روزی کنار مردم بودند و اجازه ناامنی به اغتشاشگران را ندادند و برخی بسیجیان هم در این مسیر به شهادت رسیدند.

مردم با قدرت و وحدت پای کار انقلاب اسلامی ایستاده اند

اسدالله عباسی، استاندار گیلان نیز در حاشیه مراسم تشییع پیکر بسیجی شهید مدافع امنیت در شهرستان لاهیجان گفت: مردم با قدرت و وحدت پای کار انقلاب اسلامی ایستاده و در برهه‌های حساس در صحنه هستند و اجازه نمی‌دهند دشمنان به کشور نفوذ کرده و برنامه‌های خود در ایجاد آشوب و فتنه در جمهوری اسلامی را اجرایی کنند.

او افزود: مردم، دولت مردمی و انقلابی و بنده به عنوان عضوی کوچک از خدمتگزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی برای امنیت در جمهوری اسلامی و استان گیلان تا پای جان هستیم و به زودی افرادی که به این شکل جوانان این مرز و بوم را شهید کردند به اشد مجازات محکوم خواهند شد.

استاندار انتقام خون شهدای مدافع امنیت را خواسته به حق مردم دانست و تصریح کرد: فریب خوردگانی که با ایجاد آشوب در کشور، باعث ایجاد ناامنی شدند، به آنان هشدار می‌دهیم که سریعا برگردند زیرا مردم و نظام جمهوری اسلامی از خون پاک شهیدان مدافع امنیت نخواهد گذشت و انتقام از عاملان اغتشاشات قطعی است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۲۳:۰۴ ۱۵ آبان ۱۴۰۱
ما حافظ خون شهدا هستیم