پیام تسلیت آیت الله رمضانی در پی شهادت بسیجی مدافع امنیت گیلان

نماینده گیلان در مجلس خبرگان رهبری در پیامی شهادت «حمیدرضا پورنوروز»، بسیجی مدافع امنیت گیلانی را تسلیت گفت.

آیت الله رضا رمضانی، نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری در پی شهادت «حمیدرضا پورنوروز»، بسیجی مدافع امنیت گیلان پیام تسلیتی صادر کرد.

متن پیام تسلیت آیت الله رمضانی به این شرح است:

شهادت مظلومانه شهید مدافع حرم و امنیت شهید «حمیدرضا پورنوروز» که سال‌ها در دفاع از جان و ناموس مردم سوریه و حرم آل الله جانفشانی نمود و مردم خداجوی لاهیجان هم از خدمات آن بسیجی آگاه و فرصت شناس در حوزه سلامت نیز در دوران کرونا برخوردار بودند، یکبار دیگر ثابت کرد که حامیان دروغین مردم فقط دنبال منافع استکبار و صهیونیسم هستند و در جهت تقویت تفکر داعش گام برمیدارند.

بذر نفرت ایادی و مزدبگیران ارباب جنایت، چنان در اذهان امت بیدار دل ایران اسلامی افشانده شده که بروز و ظهور آن، روز جهانی مبارزه با استکبار در کف خیابان‌های کشور به شکوه و عظمت تمام قابل مشاهده گردید.

خون این شهیدان ضامن بیعت مجدد مردم با نظام ولایت خواهد شد تا دشمن به پاسخ پشیمان کننده ایران اسلامی اعتراف کند.

برای شهید عزیز، مقام اعلا علیین و برای خانواده، بازماندگان و مردم انقلابی و مومن لاهیجان صبر و اجر از خداوند مسئلت می‌نمایم.

شهید «حمیدرضا پورنوروز»

 بسیجی شهید مدافع امنیت «حمیدرضا پورنوروز» که یکی از نیرو‌های مدافع حرم هم بود، (پنجشنبه ۱۲ آبان ماه) با ضربات چاقو توسط عده‌ای از اغتشاشگران در شهر لاهیجان به درجه رفیع شهادت رسید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.