سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قدردانی مسئولان ارشد استان سمنان از حضور در صحنه مردم انقلابی

نماینده ولی فقیه در استان و استاندار سمنان در پیامی مشترک از حضور حماسی و بصیرت مردم این استان در راهپیمایی ۱۳ آبان قدردانی کردند.

حجت الاسلام و المسلمین مطیعی، نماینده ولی فقیه در استان و سید محمدرضا هاشمی، استاندار سمنان در این پیام آورده اند:

بسم الله الرحمن الرحیم

حضور آگاهانه و پر شور مردم استان سمنان در راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان، بار دیگر لرزه بر پیکر آمریکای جهان خوار و رژیم کودک کش اسرائیل انداخت و رویای خوش کاخ‌نشینان نظام سلطه و آشوب را در ایجاد تفرقه و تجزیه‌ی ایران اسلامی بر هم زد.
شور حضور و بصیرت مردم غیرتمند این سرزمین در ۱۳ آبان ۱۴۰۱، پس از ۴۳ سال از آن واقعه ماندگار، هیمنه پوشالین جبهه استکبار را در شکستی بزرگ و سهمگین در اعماق اقیانوس قدم‌های ثابت و مشت‌های گره کرده و فریاد‌های مرگ بر آمریکا غرق نمود و شک نیست که این حضور آگاهانه، حرف آخر و اتمام حجتی با سردمداران جنایت پیشه و خبیث کاخ سفید و ایادی جیره خوار داخلی آنان است که یقین کنند ملت قهرمان ایران نه تنها اجازه تهدید به دشمن و تحرکات مزدوران داخلی و خارجی در ایجاد بی نظمی و اغتشاش را نخواهد داد، بلکه تا پای جان، آماده اند تا چهره کریه و مکر دشمنان و بدخواهان این نظام مقدس را در هرجای این کره‌ی بر ملا نموده و مظلومین عالم را از استعمار، استکبار و استبداد نجات بخشند.

اینجانبان از تمامی مردم شریف استان همیشه بیدار سمنان، بویژه دانش‌آموزان عزیز و دانشجویان آگاه و سایر قشر‌های پر تلاش و همیشه در صحنه، در راهپیمایی فراموش نشدنی یوم الله ۱۳ آبان (روز ملی مبارزه با استکبار جهانی) تشکر نموده و ضمن آرزوی توفیق و عزت بیش از پیش برای تمامی این عزیزان، خشنودی حضرت سبحان، برای امت اسلام و نابودی و فروپاشی برای کفر جهانی از درگاه خداوند رحمان مسئلت می‌نماییم.

بی شک، شکر عملی این حضور، خدمت صادقانه و مجاهدانه توسط کارگزاران نظام در عرصه‌های مختلف است که باید بیش از پیش سرلوحه فعالیت‌ها باشد.

مرتضی مطیعی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان
سید محمد رضا هاشمی استاندار سمنان

راهپیمایی دشمن شکن یوم الله ۱۳ آبان همزمان با سراسر کشور در ۳۱ شهر و روستای استان سمنان با حضور پر شور مردم برگزار شد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.