سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امام جمعه اهل سنت نقده:

اجازه نمی‌دهیم دشمن ذهن جوان و نوجوان ما را با تحریف واقعیت ها مسموم کند

امام جمعه اهل سنت نقده با بیان اینکه دشمن کینه توز برای ضربه زدن به نظام اسلامی از هیچ کاری دریغ نمی‌کند، گفت: اجازه نمی‌دهیم ذهن جوان و نوجوان ما را با تحریف واقعیت ها مسموم کنند.

ماموستا «سنار تمرنژاد»  با اشاره به وقایع اخیر کشور افزود: دشمنان برخی را با تزویر و بعضی را با تطمیع لیدر اغتشاشات کردند تا به اصطلاح خود ایران اسلامی را زمین گیر کنند.

وی با تاکید بر هوشیاری و بصیرت مردم اظهار کرد: با مشارکت در راهپیمایی پرشور امروز بار دیگر به دشمنان انقلاب و مردم می‌گوییم هرگز نخواهید توانست در ذهن و مغز جوانان ما لانه بسازید.

 امام جمعه اهل سنت نقده ادامه داد: هرچقدر عظمت راهپیمایی ۱۳ آبان بیشتر باشد به همان اندازه نقشه‌ها و فتنه‌های دشمنان نیز بی اثر و خنثی خواهد بود.

ماموستا تمرنژاد با بیان اینکه راهپیمایی امسال متفاوتر از سال‌های قبل و ‌با شور بیشتری برگزار خواهد شد، گفت: دشمن با مشاهده حضور گسترده مردم به این حقیقت پی خواهند برد که مردم ما آگاه و بصیرند و از انقلاب و نظام اسلامی تمام قد دفاع می‌کنند.

 امام جمعه اهل سنت نقده تاکید کرد: بیرون کردن تفکر نفوذ و ساخت لانه جاسوسی در ذهن جوانان پیام ۱۳ آبان به دشمنان است.

ماموستا تمرنژاد با بیان اینکه‌ امام‌ راحل ۱۳ آبان را انقلاب دوم‌ نامیدند، افزود: این انقلاب آنقدر اهمییت داشت و از پابه محکم برخوردار بود که صهیونیسم و استکبار جهانی را مایوس کرد.

به گفته وی، جوانان با کارهایی که در سال‌های ۵۷ و ۵۸ کردند به استکبار جهانی فهماندند تا این نسل ولایی هست نمی‌توانند در بین این ملت و کشور نفوذ کرده  و لانه جاسوسی بسازند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.