سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تعادل قیمت‌ها و موجودی مطلوب کالا‌های اساسی در خوزستان

معاون جهاد کشاورزی خوزستان گفت: وضعیت موجودی کالای اساسی استان در شرایط مطلوبی است و قیمت اقلام در بازار استان به تعادل رسیده است.

معاون توسعه بازرگانی و صنایع کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی خوزستان گفت: خوشبختانه وضعیت موجودی کالای اساسی استان در شرایط مطلوبی است و در هیچ کالایی کمبود نداریم.

علی‌رحم کریمی می گوید: در حال حاضر در بازار استان در خصوص توزیع روغن، برنج، شکر، تخم مرغ و دیگر محصولاتی که از جمله کالای اساسی مورد نیاز مردم هستند هیچ مشکلی نیست و کمبودی نیز در این زمینه وجود ندارد.

معاون توسعه بازرگانی و صنایع کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی خوزستان گفت: قیمت اقلام اساسی در بازار استان به تعادل رسیده است و نوسانات گذشته را ندارد، در برخی از این اقلام اساسی حتی شاهد کاهش قیمت هستیم و مشکلی در این خصوص وجود ندارد.

کریمی گفت: در طول حدود یک ماه گذشته هیچ افزایش قیمتی را برای هیچکدام از اقلام اساسی از جمله شکر، برنج، روغن و تخم مرغ نداشتیم و اگر به صورت جزیی قیمت کالایی برای چند روز بالا رفته ناشی از بهم خوردن رویه عرضه و تقاضا بوده که به سرعت مشکل رفع شده و دوباره قیمت آن محصول کاهش پیدا کرده است.

به گفته او با توجه به وضعیت خوب ذخایر انبار‌های کالای استراتژیک استان هیچ مساله در تامین این اقلام مورد نیاز مردم در خوزستان وجود ندارد و اگر وضعیت عرضه و تقاضا در بازار استان بر هم نخورد قطعا این رویه خوب تامین اقلام و کاهش قیمت اقلام اساسی ادامه خواهد داشت.

معاون توسعه بازرگانی و صنایع کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی خوزستان گفت: اگر تنشی در بازار ایجاد نشود مشکلی در تامین کالای استراتژیک مورد نیاز مردم در استان وجود نخواهد داشت، ذخایر اقلام اساسی به وفور وجود دارد و برای توزیع آن‌ها ستاد تنظیم بازار کشور و استان خوزستان تصمیم‌گیری خواهد کرد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.