معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان گفت: ۷ هزار و ۲۸۸ پرونده تخلف صنفی از ابتدای امسال تاکنون از سوی بازرسان این اداره کل تشکیل و به تعزیرات حکومتی ارسال شده است.

بهرام جباری می‌گوید: در این مدت در مجموع ۸۸ هزار و ۶۷۵ مورد بازرسی از واحد‌های صنفی و واحد‌های تولیدی در استان خوزستان انجام شده است.

او با بیان اینکه در موارد زیادی به همراه بسیج اصناف، نیروی انتظامی و بازرسان تعزیرات حکومتی این بازرسی‌ها انجام گرفته است، ادامه داد: در بازرسی‌های انجام شده هشت هزار و ۱۱۷ مورد تخلف کشف شد.

معاون نظارت و بازرسی اداره کل صمت خوزستان گفت: ارزش ریالی پرونده‌های تخلفی که در این مدت تشکیل شده بالغ بر هفت هزار و ۳۰۵ میلیارد و ۵۷۹ میلیون و ۱۹۰ هزار ریال بوده است.

به گفته آقای جباری، بیشترین پرونده‌هایی که تشکیل شده مربوط به بخش غلات، حبوبات، پوشاک و کیف و کفش بوده است.

او  به تشریح عملکرد این معاونت در رابطه با پیگیری شکایت‌های مردمی پرداخت و گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۳۰ هزار و ۶۳۸ گزارش و شکایت مردمی دریافت شده است که ۹۱۱ مورد کتبی و ۲۹ هزار و ۷۲۷ مورد تلفنی بوده است.

معان نظارت و بازرسی اداره کل صمت خوزستان با اشاره به مشارکت دستگاه‌های مربوطه برای نظارت بر بازار و واحد‌های تولیدی ادامه داد: سه هزار و ۵۸۰ مورد گشت مشترک به همراه بازرسان دستگاه هایی، چون جهاد کشاوری، بسیج اصناف، نیروی انتظامی و تعزیرات حکومتی انجام گرفته است ضمن اینکه در گشت مشترک به صورت کارشناسی به تخلف‌های صنفی رسیدگی می‌شود.

۱۴۰ هزار واحد صنفی در خوزستان وجود دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.