سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

وجود حدود ۱۰۰ هزار تن پسماند عمرانی در شهر کرمانشاه

رئیس اداره مدیریت زیست محیطی و پسماند حفاظت محیط زیست کرمانشاه گفت : حدود ۱۰۰ هزار تن پسماند عمرانی در شهر کرمانشاه وجود دارد.

صلاح الدین محمودی رئیس اداره مدیریت زیست محیطی و پسماند حفاظت محیط زیست کرمانشاه با اشاره به حجم انبوه زباله‌های ساختمانی در کرمانشاه، گفت : شهر کرمانشاه متاسفانه فاقد سایت اصولی و مجوزدار برای دفع نخاله‌های ساختمانی است و هم اکنون ۸۰ تا ۱۰۰ هزار تن پسماند عمرانی در کرمانشاه وجود دارد که روز به روز بر میزان آن افزوده می‌شود.

وی افزود: حدود ۱۰ سال است که موضوع سایت دفن زباله‌های ساختمانی در کرمانشاه مطرح شده که یک نقطه در ضلع جنوب شرق شهر کرمانشاه و ۲ نقطه در محدوده سراب نیلوفر برای این موضوع در نظر گرفته شده است.

رئیس اداره مدیریت زیست محیطی و پسماند حفاظت محیط زیست کرمانشاه تصریح کرد: پسماند‌های عمرانی علاوه بر آلودگی‌های محیط زیستی چهره زشتی را نیز برای شهر کرمانشاه رقم زده‌اند و براساس قانون مدیریت پسماند مسئول حل این موضوع شهرداری کرمانشاه است.

محمودی بیان کرد: با توجه به مصوبه کارگروه مدیریت پسماند یک ماه برای تعیین تکلیف پسماند‌های عمرانی به شهرداری کرمانشاه زمان داده شده تا موضوع را حل کند.

وی ادامه داد: مجوز سایت ضلع جنوب شرق شهر کرمانشاه طی سالیان گذشته صادر شده و برای ۲ نقطه دیگر مجوز‌های لازم صادر خواهد شد، اما تاکنون اراده‌ای از سوی شهرداری برای حل مشکل مشاهده نشده است .

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.