سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کشف فساد اقتصادی حدود ۱۱۲ میلیارد تومانی یک شرکت در کاشان

فرمانده انتظامی شهرستان کاشان با بیان اینکه تخلف ۱۱۱ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومانی یک شرکت در کاشان توسط پلیس کشف شد، گفت: افراد دخیل در پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

سرهنگ ایرج کاکاوند امروز در جمع خبرنگاران گفت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی شهرستان کاشان با اشرافیت و هوشمندی خود و در پی گزارش واصله مبنی بر اخلال در نظام اقتصادی توسط یکی از شرکت‌های صنعتی رسیدگی به موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

او ضمن اشاره به بررسی مدارک شرکت مذکور توسط ماموران پلیس امنیت اقتصادی شهرستان کاشان افزود: ماموران پس از کسب اطلاعات لازم و اطمینان از صحت موضوع طی هماهنگی با مرجع قضایی از شرکت مذکور بازدید و اسناد و مدارک آن‌ها را مورد بررسی قرار دادند.

فرمانده انتظامی شهرستان کاشان ابراز داشت: در نهایت مشخص شد مدیر این شرکت طی دو مرحله تعداد قابل توجهی اقلام صنعتی را از بورس خریداری کرده و از آنجا که برابر مصوبات کارگروه تنظیم بازار می‌بایست پس از تبدیل کالای تولید شده، آن‌ها را مجددا در بورس به فروش برساند، اما از این کار سر باز زده و کالا‌ها را با قیمت آزاد در بازار به فروش رسانده است.

سرهنگ کاکاوند با بیان اینکه کارشناسان میزان تخلف صورت گرفته در شرکت مذکور را ۱۱۱ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان برآورد کردند، گفت: در این خصوص پرونده تشکیل و افراد دخیل در این تخلف به مرجع قضایی معرفی شدند.

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: پلیس با جدیت و قاطعیت تمام با مجرمان و مفسدان اقتصادی همچون محتکران کالا‌های اساسی، اخلال گران نظام اقتصادی، قاچاقچیان کالا و ارز و هرگونه فعالیت مجرمانه دیگر در حوزه اقتصادی که باعث بروز مشکلات عدیده در زندگی مردم عزیز می‌شوند برخورد می‌کند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.