مدیر اندیشکده ابدا بسیج دانشجویی گفت: این اندیشکده در حوزه های تخصصی شامل آب ، بنگاه های اقتصادی، حاشیه نشینی ، ازدواج جوانان، مسکن، بیکاری، فضای مجازی، فساد اقتصادی و گردشگری وارد خواهد شد.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مجید توانپور مدیر اندیشکده ابدا بسیج دانشجویی در جریان آئین افتتاح اندیشکده ابدا بسیج دانشجویی استان اصفهان که پیش از ظهر امروز برگزار شد، گفت: با توجه به مطالبات رهبری از بدنه دانشگاه، جامعه دانشگاهی به عنوان توده متخصص و تحصیلکرده جامعه می‌بایست با اراده‌ای قوی و همتی بلند به مسئله مطالبه گری تخصصی در حوزه‌های مختلف وارد شود.

وی در ادامه گفت: فلسفه تشکیل اندیشکده ابدا مطالبه گری تخصصی ودر حوزه‌های مختلف و پاسخ به مطالبات رهبری در این امر است، این اندیشکده با ورود به نه حوزه تخصصی و با انجام نیاز سنجی‌های مختلف دراین حوزه به ماموریت خود خواهد پرداخت.

عضو هیئت علمی دانشگاه پیام نور استان اصفهان توضیح داد: نه حوزه تخصصی که اندیشکده ابدا به آن وارد خواهد شد شامل آب و کمبود منابع آن، بنگاه‌های کوچک اقتصادی و رونق آن، حاشیه نشینی و مقابله آن، ازدواج جوانان و حل مسائل مربوط به این حوزه، مسکن، رونق کسب و کار و مقابله با بیکاری، فضای مجازی، فساد اداری و اقتصادی و گردشگری می‌باشد که ظرف هفته جاری و هفته آینده نیاز‌های این حوزه‌ها از طریق فرآیند نیاز سنجی انجام خواهد شد.

وی افزود: پس از نیاز سنجی، در هر حوزه چهار نیاز اساسی مشخص سپس کارگروه‌های تخصصی مربوط به این نیاز‌ها تشکیل خواهد شد؛ ماموریت این کارگروه‌ها کشف راه حل برای مسائل متبلا به حوزه‌های تخصصی بوده و در کنار آن تربیت نیرو‌های تخصصی برای تقویت آینده انقلاب خواهد بود.

مدیر اندیشکده ابدا بسیج دانشجویی در پایان اظهار کرد: آرایش جدید بسیج دانشجویی در استان اصفهان مطابق ماموریت‌های این اندیشکده شکل گرفته و بدین شکل این تشکل دانشجویی در راستای تحقق گام دوم انقلاب اسلامی گام خواهد برداشت.


انتهای پیام/م

 

افتتاح اندیشکده ابدا بسیج دانشجویی استان اصفهان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.