سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دیدار‌های مردمی دادستان کرمان با شهروندان در مساجد کلید خورد

مدیر رسانه و روابط عمومی دادگستری استان کرمان گفت: طرح هر مسجد یک حقوقدان با حضور دادستان کرمان در مسجد الهادی (ع) برگزار شد.

مدیر رسانه و روابط عمومی دادگستری استان کرمان گفت: طرح هر مسجد یک حقوقدان به همت دادگستری استان و سازمان بسیج حقوقدانان استان کرمان با حضور مهدی بخشی، دادستان عمومی و انقلاب کرمان، ضیاالدینی، معاون دادستان و سرپرست دادسرای جرائم امنیتی و سلطانی معاون دادسرای کرمان شامگاه امشب ۹ آبان همزمان با ماه نماز مغرب و عشاء در مسجد الهادی (ع) کرمان برگزار گردید.

حمزه امیرمحمدی اظهار داشت:در این دیدار مردمی ۳۴ نفر از شهروندان کرمانی درخواست‌های حقوقی وقضایی خود را با مدعی العموم در میان گذاشتند.

وی با اشاره به اینکه طرح هر مسجد یک حقوقدان در راستای دستورات ریاست قوه قضاییه و تاکیدات رییس کل دادگستری استان مبنی بر حضور مسئولان قضایی در مساجد، انجام می‌شود، گفت: در این دیدار‌ها بررسی مشکلات قضایی شهروندان در دستور کار قرار دارد.

وی افزود: در راستای اجرای طرح هر مسجد یک حقوقدان، تلاش می‌شود آگاهی‌های حقوقی عموم جامعه ارتقاء یابد.

گفتنی است دادستان عمومی وانقلاب مرکز استان کرمان هر هفته با حضور در مساجد شهر کرمان از نزدیک با مردم دیدار خواهند داشت وبه مشکلات مردم محلات مختلف رسیدگی خواهند کرد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.