سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری مراسم گرامیداشت شهدای عملیات تروریستی شاهچراغ در دانشگاه‌ علوم پزشكی البرز

دانشجویان و دانشگاهیان دانشگاه علوم پزشکی البرز طی مراسمی حادثه تروریستی شاهچراغ و شهادت جمعی از هموطنان در این را محکوم کردند.

دانشجویان و دانشگاهیان دانشگاه‌ علوم پزشکی البرز امروز، دهم آبان ماه، پیش از نماز ظهر و عصر با حضور در دانشکده بهداشت و پرستاری، حادثه تروریستی شاهچراغ و شهادت جمعی از هموطنان در این را محکوم کردند.

این مراسم که با حضور رئیس دانشگاه و اعضای هیات رئیسه و مسئولان دانشگاه برگزار شد، دانشجویان و کارکنان ضمن تسلیت این حادثه غمبار به محضر امام عصر (عج)، رهبر معظم انقلاب و مردم داغدار ایران، به ویژه دانشگاهیان بر هوشیاری و دقت نظر همه اقشار نسبت به اقدامات هنجارشکنانه دشمنان این مرز و بوم تاکید کردند و دوشادوش همه هموطنان غیرتمند، مجازات عاملان و حامیان این اقدام بی‌شرمانه را خواستار شدند.

مسئول دفتر نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ضمن محکوم کردن این حادثه هولناک تروریستی و اعلام انزجار از عاملان این اقدام غیر انسانی گفت: تعدادی از هموطنان عزیزمان در حمله بی شرمانه به حرم حضرت احمد بن موسی (ع) شیراز، جان خود را از دست دادند و به شهادت رسیدند، امروز گرد هم جمع شدیم تا ضمن اعلام انزجار خود از این اتفاق، این حادثه غمبار را به رهبر معظم انقلاب، مردم شریف ایران و خانواده های محترم ایشان تسلیت عرض کنیم.

او می‌گوید: آمریکا و دشمنان از قدرت ایران قوی هراس دارند و از ایرانی که نماد آزادی خواهی و سلطه ستیزی در جهان است، می ترسند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.