سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ظریف‌منش:

کار برای غدیر اسلام را بیمه خواهد کرد

مدیرعامل بنیاد غدیر گفت: کار برای غدیر اسلام و انقلاب را بیمه خواهد کرد و هرچقدر بیشتر در حوزه غدیر فعالیت شود اسلام مستحکم‌تر می‌شود.

حسین ظریف منش مدیرعامل بنیاد بین المللی غدیر از برگزاری آیین اختتامیه اولین جشنوارۀ ملی راه روشن و تجلیل از آثار برتر تربیتی با موضوع نهج البلاغه خبر داد.

مدیرعامل بنیاد بین المللی غدیر گفت: این جشنوارۀ علمی فرهنگی با رویکرد تربیت در نهج البلاغه از نگاه امیرالمومنین علی علیه السلام در ایام مبارک دهه امامت و ولایت در ۱۰ رشته، مقاله، شعر، داستان، خوشنویسی، نقاشی، عکاسی، کیلیپ، موشن گرافی و پادکست آغاز بکار کرد و بحمدالله بیش از ۱۲۰۰ اثر ارزشمند در ۱۰ رشته دریافت شده است.

وی گفت: این مراسم باشکوه با حضور اساتید، دانشجویان، علما و شخصیت‌های فعال در حوزه نهج البلاغه فردا سه شنبه در شهر همدان برگزار و از صاحبان آثار برگذیده این جشنواره تجلیل به عمل خواهد آمد.

مدیرعامل بنیاد بین المللی غدیر در ادامه اظهار کرد: رهبر معظّم انقلاب فرموده اند، کار برای غدیر اسلام و انقلاب را بیمه خواهد کرد؛ لذا هرچقدر بیشتر و بهتر و عمیق‌تر در حوزه غدیر و نهج البلاغه فعالیت بشود، موجبات استحکام هرچه بیشتر اسلام و انقلاب خواهد شد و از این جهت بر همه دلسوزان نظام و اسلام و انقلاب لازم و ضروری است تا با سلاح علم، دانش و ارزش‌های انسانی برگرفته از عالم‌ترین، حکیم‌ترین، داناترین، پارساترین و اخلاق مدارترین الگو‌های انسانی و الهی که همان اهلبیت عصمت و طهارتند به سراغ ملت‌ها برویم و داشته‌های ارزشمند خود را به آنان معرفی کرده، تعالیم این دردانه‌های هستی را به آنان برسانیم و با تمام توان نسبت به این موضوعات اهتمام بورزیم و تلاش‌های خود را برای جاری و ساری نمودن این ارزش‌ها و تعالیم نهج البلاغه در میان آحاد مردم جوامع مظاعف نماییم.

برچسب ها: غدیر ، اسلام ، انقلاب
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.