سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عاملان جنایت شیراز، هزینه گزافی پرداخت خواهند کرد

یک جامعه شناس با بیان اینکه توجه به جهاد تبیین، وظیفه همه است، گفت: عاملان جنایت شیراز، هزینه گزافی خواهند داد.

به همت خادمیاران رضوی، مراسم گرامیداشت شهدای حادثه تروریستی در حرم حضرت احمد ابن موسی (ع) شاهچراغ در محل مسجد امام حسین (ع) شهر کرمان برگزار شد.

در این مراسم احمد دهقانی قناتغستانی، جامعه شناس با اشاره به مظلومیت شهدای حادثه شاهچراغ گفت: این اولین فتنه دشمن نبوده و آخرین آن نیز نخواهد بود.

او افزود: در فتنه اخیر در حالی جوانان زیر ۱۸ سال از سوی دشمن و منافقین تحریک شده اند که متاسفانه ما جنایت‌های گروهک‌های تروریستی کوموله و پژاک را که در دهه ۶۰ انجام دادند، برای نسل جوان بیان نکردیم و امروز آن‌ها از این جنایت‌ها خبر ندارند.

این جامعه شناس با بیان اینکه جهاد تبیین و توجه به این مسئله وظیفه همه است، گفت: جنایتی که در شیراز اتفاق افتاد، حتما محکوم است و عاملان آن هزینه گزافی خواهند داد.

علی شجاعی، مسئول کانون خادمان رسانه‌ای امام رضا(ع) کرمان  نیز در حاشیه این مراسم با محکوم کردن حادثه حرم مطهر شاهچراغ گفت: صحنه عاشورایی شاهچراغ، عمق بی‌رحمی دشمنان را در به شهادت رساندن، کودک، جوان، زن و مرد، کهنسال و میان سال، خادمان و زائران را به نمایش گذاشت.

او تصریح کرد: دشمنان این مرز و بوم و نظام مقدس وقتی نقشه‌های شوم خود را نقش بر آب می‌بینند دست به چنین اقداماتی می‌زنند؛ «ترورمردان، زنان و کودکان بی دفاع آن هم در یک مکان مقدس».

شجاعی  با بیان اینکه خادمیاران و یاوران رضوی استان کرمان حمله تروریستی به هموطنان در حرم مطهر شاه چراغ را محکوم می کنند، گفت: قطعا خداوند متعال اثر این خون‌های پاک و به ناحق ریخته را افشای خط نفاق و طهارت سرزمین ایران اسلامی از لوث و آلودگی شرک و تکفیر و نفاق قرار خواهد داد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.