سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بررسی آخرین وضعیت پرونده شرکت آرمان فرش ترنج

آخرین وضعیت پرونده شرکت آرمان فرش ترنج در دادگاه عمومی بخش لاران بررسی شد.

به منظور نظارت بر نحوه رسیدگی به پرونده‌های قضایی رئیس کل دادگستری چهارمحال و بختیاری به همراه جمعی از معاونان خود به دادگاه عمومی بخش لاران رفت و ضمن دیدار با کارکنان این دادگاه از نزدیک روند مراحل دادرسی در پرونده‌های قضایی را مورد بررسی قرار داد.

احمدرضا بهرامی رئیس کل دادگستری استان در نشست با کارکنان قضایی دادگاه عمومی بخش لاران بر نظارت مستمر قضات نسبت به دفاتر شعب تأکید و اظهار کرد: سیر رسیدگی سریع و دقیق به پرونده‌ها در ابعاد کلان نشانگر اهتمام دستگاه قضا برای رسیدگی به مشکلات مردم است و این مهم در تعامل و ارتباط دو سویه میان قضات و کارمندان میسر می‌شود.


بیشتر بخوانید


وی افزود: ارتباطی که میان کارمند و قاضی وجود دارد باید محترمانه و برای پیشبرد مطلوب امور، به صورت رسمی و قانونمند باشد.

بهرامی تصریح کرد: تعامل سازنده درون سازمانی به همراه نظارت مستقیم مسئولان قضایی می‌تواند منجر به رسیدگی سریعتر به پرونده‌های قضایی به ویژه پرونده‌های کثیرالشاکی همانند پرونده شرکت آرمان فرش ترنج شود.

رئیس کل دادگستری استان با بیان اینکه در بعد برون سازمانی نیز همواره باید اقتدار دستگاه حفظ شود خاطرنشان کرد: علیرغم تأکیدات مسئولان عالی قوه قضائیه برای حفظ اقتدار دستگاه قضا باید در نظر داشت که این اقتدار نافی ارتباط با سایر دستگاه‌ها نیست و مدیران قضایی باید برای حل مشکلات و کسب رضایت مندی مردم با نهاد‌ها و دستگاه‌های اجرایی ارتباطی دوسویه و هدفمند داشته باشند.

بهرامی در پایان ابراز داشت با توجه به جایگاه خطیر قضاوت در شرع و قانون همه ما باید نسبت به انجام دقیق وظایف خود توجه کافی داشته و برای اجرای عدالت و ترویج قانونمندی در جامعه تلاش کنیم.

لارم به ذکر است در جریان بازرسی مقامات قضایی استان از دادگاه عمومی بخش لاران از زحمات کارکنان اداری و قضایی این دادگاه تجلیل شد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.