سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خط‌ کشی بیش از ۷۰ کیلومتر از محور‌های شریانی گرمسار و آرادان

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان‌های گرمسار و آرادان از احیای خط‌کشی نزدیک به ۷۰ کیلومتر از محور‌های شریانی این شهرستان‌ها خبر داد.

حمید میرآخورلی، رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان‌های گرمسار و آرادان گفت: از ابتدای‌آبان‌ماه خط‌کشی محور‌های شریانی آغاز شده است و تاکنون نزدیک به ۲۰ کیلومتر از محور‌های شریانی حوزه استحفاظی شهرستان‌های گرمسار و آرادان خط‌کشی شده‌اند.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان‌های گرمسار و آرادان از احیای خط‌کشی نزدیک به ۷۰ کیلومتر از محور‌های شریانی این شهرستان‌ها خبر داد و افزود: در راستای افزایش ضریب ایمنی و تسریع و سهولت در تردد خودروها، بعد از اجرای خط‌کشی محور‌های شریانی، محور‌های روستایی ساروزن، رشمه، ملیجان، چهارقشلاق، محمدآباد و کردوان نیز از نعمت خط‌کشی برخوردار خواهند شد.

میرآخورلی اجرای خط‌کشی و نقوش ترافیکی را از ملزومات مؤثر در کاهش حوادث و تسهیل سفر‌های برون‌شهری دانست و اضافه کرد: اجرای خط‌کشی محور‌های شریانی تا پایان حوزه استحفاظی ادامه دارد و با اتمام این عملیات، نزدیک به ۷۰ کیلومتر از راه‌های شریانی از احیای خط‌کشی بهره‌مند خواهند شد.

وی افزود: با توجه به اجرای عملیات روکش آسفالت در محور‌های روستایی ساروزن، رشمه، ملیجان، چهارقشلاق، محمدآباد و کردوان بالغ‌بر ۶ کیلومتر از این محور‌ها نیز خط‌کشی می‌شود و به بهره‌برداری خواهد رسید.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.