سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جذب بیش از چهار هزار نفر در صندوق بیمه اجتماعی چهارمحال و بختیاری‌

مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر در چهارمحال و بختیاری گفت: امسال با تلاش‌های صورت گرفته، چهار هزار و ۲۳۶ نفر از مردم استان جذب این بیمه قرار گرفته اند.

حسین تراکمه در دهمین نشست شورای هماهنگی دستگاه‌های تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی که با حضور استاندار و مدیران ذیربط برگزار شد، اظهار داشت: درحال حاضر ۴۹ هزار و ۶۹۴ نفر از مردم چهارمحال و بختیاری زیرپوشش این بیمه قرار گرفته اند.

وی افزود: همچنین سه هزار و ۲۰۰ نفر از افراد زیر پوشش این صندوق نیز مستمری دریافت می‌کنند.


بیشتر بخوانید


تراکمه اضافه کرد: ۳۰ میز خدمت صندوق بیمه اجتماعی در چهارمحال و بختیاری برپا شده و برنامه ریزی‌های لازم برای برپایی حداکثری آن در استان به منظور تشریح خدمات مختلف این صندوق و جذب افراد جدید صورت گرفته است.

وی با اشاره به وجود ۳۰ کارگزاری فعال در چهارمحال و بختیاری گفت: اصلاح و ساماندهی کارگزاران در استان نیز صورت خواهد گرفت.

تراکمه با اشاره به سیل اخیر در استان و بروز خسارات ناشی از آن، ادامه داد: امید است تا با پیگیری‌های مختلف ملی و استانی، بتوانیم حدود یک هزار و ۵۰۰ نفر از مردم مناطق سیل زده استان را به طور رایگان جذب صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر چهارمحال و بختیاری نماییم.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.