مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر کشور گفت: استان چهارمحال و بختیاری استحقاق خدمات بیشتری را از صندوق بیمه اجتماعی دارد.

آقای برقراری در سفر به شهرکرد گفت: ایجاد هم‌افزایی و هم‌فکری بین دستگاه مختلف در کشور ضروری است تا دغدغه‌های مردمی به بهترین شکل ممکن حل شود.

وی اظهار داشت: آنچه مهم است ایجاد هم‌افزایی و هم‌فکری بین مدیران دستگاه‌های اجرایی برای حل مشکلات مردم می‌باشد که هم عقلانی و هم علمی است.

برقراری افزود: وزارت تعاون، کار ورفاه اجتماعی می‌تواند با هم‌افزایی و تعامل بیشتر خدمات بیشتری را به جامعه هدف صندوق بیمه اجتماعی ارائه کند.


بیشتر بخوانید


مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر گفت:  امسال با پیگیری‌های انجام شده میزان سطوح درآمدی افزایش یافته است تا میزان مبلغ مستمری بگیران بیشتر شود.

وی افزود: همچنین این میزان نسبت به سال‌های قبل افزایش خواهد یافت.

مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر گفت: شش میلیون نفر را امسال هدف‌گذاری کردیم تا زیر پوشش صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر قرار گیرند.

آقای برقرای افزود: کارگزاران خط مقدم انجام کار‌ها هستند و اگر آنان در جذب افراد و توجیه جامعه هدف تلاش نکنند پشتیبانی‌ها نتیجه‌ای نخواهد داشت.

وی گفت: ۳۰ کارگزار در این استان مشِول به فعالیت هستند و مطالبه گری آن‌ها برای تحقق اهداف این صندوق شایسته است.

وی افزود: برنامه ریزی‌های لازم انجام شده تا تسهیلات مطلوب به کارگزاران در استان‌ها پرداخت شود.

مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر یکی از مهمترین اهداف سفر‌های استانی خود را تبیین این صندوق دانست و افزود: کارگزاران و همچنین اصحاب رسانه باید تلاش کنند تا صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر برای همه مردم شناخته شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار