سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مردم باید با هوشیاری و آگاهی در برابر اقدامات دشمنان عمل کنند

امام جمعه چترود گفت: در جامعه‌ی امروز مردم باید با هوشیاری و آگاهی در برابر اقدامات دشمنان عمل کنند و پشتیبان ولایت فقیه باشند.

حجت الاسلام ابراهیمی امام جمعه بخش چترود در خطبه‌های نماز جمعه این هفته گفت: امروز نظام جمهوری اسلامی پرچم دار دین اسلام و جبهه‌ی حق است.

حجت الاسلام ابراهیمی ضمن محکوم کردن حادثه تروریستی حرم مطهر شاه چراغ و به شهادت رساندن عده‌ای از مردم گفت: در جامعه‌ی امروز مردم باید با هوشیاری و آگاهی در برابر اقدامات دشمنان عمل کنند و پشتیبان ولایت فقیه و متحد باشند.

او گفت: دشمن با ترس از نسل آینده‌ی ایران شروع به دروغ گویی و شبه افکنی در ذهن جوانان و نوجوان با استفاده از شبکه‌های معاند ماهواره‌ای و فضای مجازی برای تجزیه ایران کرده است.

او ضمن تاکید بر فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص جهاد تبیین از دولتمردان درخواست کرد که تلاش کنند و نگذارند مردم از لحاظ اقتصادی و معیشتی در تنگنا قرار گیرند و قشر دامدار و کارگر و کارمند ضعیف نشوند.

حجت الاسلام ابراهیمی در پایان خطبه‌ها گفت: در جهان امروز معیار وسنجش حق از باطل در کنار تفکرات عقلانی و تبعیت از فقیه جامع شرایط است و اگرمردم به حق و حجت آشکار نگاه کنند به آسانی به جهالت نمی‌افتند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.