سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اجرای اقدامات زیرساختی در سطح ملی جهت توسعه شهر رشت

شهردار رشت گفت: باور داریم که با استفاده از ظرفیت‌های ملی می‌توان کمبود‌ها و عقب ماندگی‌های شهر را در حوزه‌های مختلف زیرساختی و عمرانی جبران کرد.

سید امیر حسین علوی در این نشست ضمن ارائه مجموعه اصلاحاتی که در یکساله اخیر در مجموعه مدیریت شهری انجام پذیرفته است، گفت: شهر رشت در دوره گذشته شاهد توقف در اجرای پروژه‌های عمرانی بود، اما تلاش کردیم که با اتخاذ رویکردهای جدید و با کمک شورای اسلامی و انقلابی شهر رشت در دوره ششم و علی رغم شرایط سخت اقتصادی، تحولی را در این حوزه رقم بزنیم.

وی حمایت مجلس از شهرداری رشت برای تسریع در اجرای پروژه‌های زیرساختی و عمرانی را خواستار شد و افزود: باور و اعتقاد ما این است که با استفاده از ظرفیت های ملی می‌توان کمبودها و عقب ماندگی های این شهر را در حوزه‌های مختلف جبران کرد.

رییس شورای اسلامی شهرستان رشت با اشاره به بحث مدیریت شهری گفت: ما در رشت کمترین ثبات مدیریت شهری را شاهد هستیم، به طوری که عموما عمر آن به زیر یکسال می‌رسد.

مجید عزیزی دخالت افراد بیرونی و موضوعات منفعت‌طلبانه را مانع ثبات مدیریتی در شهر رشت عنوان کرد و افزود: عدم ثبات مدیریتی در این شهر باعث مغفول ماندن پروژه‌های عمرانی و رکود شهر شده است.

قاسم یکله، معاون ارتباطات و پیگیری ریاست مجلس شورای اسلامی در این نشست ضمن اعلام آمادگی این معاونت و ریاست مجلس برای کمک به شهرداری رشت و مجموعه مدیریت شهری گفت: در موضوعات ملی که نفع آن به مردم شهر رشت می‌رسد، از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.