سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

همه باید در رکاب ولایت و رهبری حرکت کنیم

نماز جمعه این هفته شهر کوهبنان به امامت حجت الاسلام مرتضی جعفری در مسجد جامع کوهبنان برگزار شد.

حجت الاسلام مرتضی جعفری در خطبه های نماز جمعه این هفته پس از دعوت همگان به تقوای الهی گفت: اطاعت از خدا و رسول خدا برای انسان عزت دنیا و اخرت را در بر دارد و امروز راه عزت در اطاعت از مقام معظم رهبری بعنوان امام مسلمین است.

امام جمعه کوهبنان تاکید کرد: ۸ آبان سالروز ولادت باسعادت حضرت عبدالعظیم حسنی است ایشان معرفت والایی به امام خود داشت و به امام خود محبت می‌کرد، اطاعت پذیری داشت لذا ویژگی‌های عبدالعظیم حسنی را باید ما نسبت به رهبر و مولای خویش داشته باشیم.

امام جمعه کوهبنان افزود: عبدالعظیم حسنی مجاهدت علمی، تلاش برای گسترش معارف اسلامی، نقش هدایت و رهبری مردم جامعه را داشت امروز هم همگان باید جهاد تبیبن کنند.

حجت الاسلام جعفری ابراز داشت: ۸ آبان سالروز شهادت شهید فهمیده بعنوان روز نوجوان و بسیج دانش آموزی است ۱۰ آبان سالروز شهادت آیت الله قاضی طباطبایی در سال ۵۸ بود که بدست منافقین کوردل به شهادت رسید.

خطیب جمعه کوهبنان افزود: خوش برخوردی، خنده رویی، با ادب بودن، احترام به والدین، پرهیز از ریا، وفای به عهده، معرفت داشتن از ویژگی‌های این شهید است.

خطیب جمعه کوهبنان تصریح نمود: ایام شهادت جمعی از عزیران در حرم مطهر شاهچراغ به دست تکفیری‌های مزدور را شاهد بودیم لذا هر گونه فتنه را محکوم می‌کنیم.

خطیب جمعه کوهبنان یادآور شد: همه ما باید بسیجی مخلص باشیم، در رکاب ولایت و رهبری حرکت کنیم بصیرت داشته باشیم تا سعادتمند شویم.

حجت الاسلام جعفری ادامه داد: اغتشاشات را محکوم می‌کنیم و اعلام می‌کنیم تمام دشمنی‌ها و نقشه‌ها زیر سر آمریکا و صهیونیست هاست.

حجت الاسلام جعفری ابراز داشت: در شرایط موجود ملت ایران اسلامی باید وحدت و انسجام ملی را داشته باشند.

امام جمعه کوهبنان بیان داشت: در فصل پائیز شاهد افزایش بیماری آنفلونزا و کرونا هستیم لذا همگان خصوصا دانش آموزان باید ضمن رعایت اصول بهداشتی از ماسک استفاده کنند، فاصله اجتماعی را رعایت نمایند و دست‌ها را مرتب بشویند.

برچسب ها: نماز جمعه ، کوهبنان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.