سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دستگیری ۲۱ نفر از سرکرده‌های اصلی اغتشاشات در آمل

فرمانده انتظامی آمل از دستگیری ۲۱ نفر از سرکرده‌های اصلی اغتشاشات دیشب در آن شهرستان خبر داد.

سرهنگ علی داداش تبار فرمانده انتظامی شهرستان آمل گفت: در پی وقوع اغتشاش شب گذشته و توهین به مقدسات توسط افراد فریب خورده که از شبکه‌های معاند خارج از کشور دستورمی گرفتند، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

او افزود: ماموران با بررسی‌های همه جانبه و تحقیقات پلیسی این افراد را که موجب رعب و وحشت در بین شهروندان در خیابان هراز شده بودند، شناسایی کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان آمل گفت: ماموران ضمن هماهنگی با مراجع قضائی در عملیاتی ضربتی ۲۱ نفر از لیدر‌ها و سرکرده‌های اصلی این آشوب‌ها را دستگیر کردند.

سرهنگ داداش تبار در خاتمه با بیان این که پلیس با کسانی که قصد ایجاد مزاحمت و برهم زدن نظم عمومی برای مردم و شهروندان را داشته باشند به شدت و برابر قانون برخورد خواهد کرد، افزود: متهمان پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند و موضوع در دست بررسی است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۲:۰۶ ۰۶ آبان ۱۴۰۱
مرگ بر منافق _مرگ بر تروریست _اینها فقط هدفشون اینه که ایران را مثل سوریه و عراق بکنن و ایران را هزار تکه /براشون هیچ چیز هم مهم نیست از خون کودک بگیر تا پیرمرد و جوان و زن و دختر _خدا لعنتشون کنه /انشالله همه این قاتلها هم دستگیر میشن و به سزای عملشون میرسن /تا کی باید با این قاتلین و مروجین بی بند و باری مدارا کرد ؟یا حق
ناشناس
۰۶:۳۶ ۰۶ آبان ۱۴۰۱
بی شرفها از پشت زدن ، معلومه چه نامردهایی در بین مردم افتادن و مثل جنایات منافقین مردم را در خیابان ترور میکنند اینه حق طلبی ؟ کجا هستند علی دایی ها مه خبر موثق دارند کجا هستند سلبریتی هایی که اشک تمساح میریختند این افراد و جوانان انتظامی ایران که جانشان را برای امنیت گذاشتند جزو مردم نیستند؟
ناشناس
۰۴:۴۳ ۰۶ آبان ۱۴۰۱
بموقع وقاطع عمل نکردن مسوولین درباره آشوبگران یعنی سهیم شدن در ریختن خون مردم