سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

همدردی جامعه ورزش گلستان با داغدیدگان حادثه تروریستی شیراز

جامعه ورزش گلستان ضمن محکوم کردن حادثه تروریستی شاهچراغ شیراز با خانواده شهدای این حادثه ابراز همدردی کردند.

در پی حادثه تروریستی شاهچراغ شیراز و کشته شدن جمعی از هموطنان مان جامعه ورزش استان گلستان این اقدام را محکوم و با خانواده شهدای این حادثه ابراز همدردی کردند.

بیانی رئیس هیئت بوکس گلستان با محکوم کردن این حادثه گفت: این حرکات و اتفاقات تروریستی که از سوی افراد معاند و ضدانقلاب طرح ریزی می‌شود و در اماکن مذهبی اجرایی می‌شود موجب استحکام و مقاومت مردم در مقابل زیاده خواهان می‌شود.

او افزود: این اقدامات هیچ خدشه‌ای به عزم و اراده مردم در راستای رسیدن به اهداف نظام وارد نخواهد کرد.

بیانی گفت: انقلاب ما ثمره خون شهیدانی است که از جان و مال خود گذشتند و برای برقراری امنیت در کشور به شهادت رسیدند و اجازه نخواهیم داد خون آن‌ها پایمال شود.

او افزود: ما جامعه ورزش گلستان ضمن محکوم کردم این اقدام تروریستی با خانواده شهدای این حادثه همدردی می‌کنیم.



محمدصالح ابراهیمیان دبیر هیئت نابینایان هم با اشاره به حادثه تروریستی شیراز گفت: جامعه ورزش کشور همواره در تمام اتفاقات خوب و بد در کنار مردم حضوری فعال داشته و این بار هم خود را شریک غم بازماندگان حادثه تروریستی می‌داند.

او افزود: هیئت ورزش نابینایان استان گلستان هم مانند سایر اعضای جامعه ورزش حمایت خود رااز نظام، رهبری و انقلاب اسلامی اعلام می‌کند و این اقدام تروریستی را محکوم می‌کند.

سید جواد حسینی دبیر هیئت شطرنج گلستان هم ضمن محکوم کردن حادثه تروریستی شیراز گفت: عوامل این اقدام تروریستی هدفشان آسیب رساندن به مردم بی گناه و صدمه به پیکره نظام بود.
او افزود: قطعا این اقدام از سوی دشمنان قسم خورده نظام جمهوری اسلامی طرح و برنامه ریزی شده است.

دلداده مهربان دبیر هیئت اسکیت گلستان هم ضمن محکومیت این اقدام تروریستی گفت: افرادی که در این حادثه دخیل بودند از طرف دشمنان نظام جمهوری اسلامی تجهیز شده اند.

او ضمن همدردی با داغدیدگان این حادثه گفت: امیدواریم افرادی که دچار مصدومیت شدند هر چه سریعتر بهبود پیدا کنند.

زورآبادی دبیر هیئت ورزش‌های روستای هم گفت: مسلما در شرایط فعلی دشمن به دنبال روزنه‌ای برای نفوذ و انجام اقدامات تروریستی است تا با ایجاد آشوب مردم ایران را از نعمت امنیت محروم کند.

او افزود: این قبیل دشمنی‌ها هیچ خللی در نظام جمهوری اسلامی ایران و عزم و اراده مردم ایجاد نخواهد کرد.

زورآبادی گفت: این اتفاق زنگ خطر و تلنگری برای جوانان و نوجوانان خواهد بود و امیدواریم فرزندان ایران از کینه توزی دشمنان و بدخواهان ایران اسلامی آگاه شوند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.