جامعه پزشکی گلستان حادثه رخ داده در شاهچراغ شیراز را محکوم کرد.

دکتر حقیقی یکی از پزشکان گلستانی با محکومیت حادثه تروریستی شیراز گفت: این حملات تروریستی از سوی دشمنان قسم خورده نظام، اذناب آن‌ها گرو‌های تکفیری و در راس آن‌ها آمریکا به هیچ وجه در عزم ملت ایران خللی ایجاد نمی‌کند.

او افزود: من اطمینان دارم نظام ما با اقتدار پاسخ این گروه تکفیری را خواهد داد و این موضوع برای ارباب آن هاآمریکا درسی خواهد شد.

دکتر حقیقی ادامه داد: ما فرهیختگان تا آخرین قطره خون به پای نظام خواهیم ایستاد و به همه ثابت خواهیم کرد برای احقاق حق مسلم ملت مان در برابر دشمنان ایستادگی خواهیم کرد.

در ادامه فیلم صحبت‌های این پزشک گلستانی را ببینید.

 
همچنین دکتر عظیمی پزشک متخصص عفونی در گلستان هم با محکومیت حادثه تروریستی در شیراز گفت: از حرکت تروریستی دشمنان تا دندان مسلح کشور در شاهچراغ و به خاک و خون کشیدن هموطنانمان متاثر شدیم.

او افزود: هدف دشمن شکافتن صفوف بین ملت و نظام است، اما ما مردم ایران با همدلی آن‌ها را برای رسیدن به این هدف ناکام خواهیم گذاشت.

دکتر عظیمی ادامه داد: ما جامعه پزشکان این حرکت تروریستی را محکوم می‌کنیم و در کنار مردم برای تحقق آرمان‌های نظام انقلاب اسلامی تلاش خواهیم کرد.
 
 
دکتر احسان پور یکی از پزشکان عمومی استان گلستان هم با محکوم کردن حادثه تروریستی شیراز گفت: ما جامعه پزشکی با تمام توان در خدمت نظام، مردم و رهبر انقلاب خواهیم بود.

او افزود: دشمنان بدانند با این اقدامات خرابکارانه و تروریستی راه به جایی نخواهند برد و تمام اقشار جامعه در کنار دولت و نظام، مصمم و همصدا مسیری که تاکنون طی کرده ایم با قدرت ادامه خواهیم داد.
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.