سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تبدیل مخابرات ایران در آینده از یک شرکت زیان‌ده به سود ده

رئیس هیئت مدیره شرکت مخابرات ایران گفت: هدف از اجرای برنامه پنج‌ساله استراتژیک شرکت مخابرات رسیدن به زیست بوم دیجیتال است.

ابراهیم محمدزاده درخصوص برنامه توسعه پنج ساله این شرکت، اظهار داشت: مخابرات گنجینه‌ای از نقشه‌ها، پیش نویس‌ها و دانش طرح ریزی را در اختیار دارد که استفاده مناسب و صحیحی از آن‌ها نشده و به مرحله عملیاتی نرسیده اند.

به گفته وی هیئت مدیره جدید، این تجربه ارزشمند گذشته را بازبینی کرده است و سعی بر بهبود و عملیاتی کردن این بخش‌های دست نخورده و مطالعاتی داشت که نتیجه اش برنامه استراتژیک پنج ساله شرکت مخابرات ایران از سال ۱۴۰۱ تا ۱۴۰۵ است.

رئیس هیئت مدیره شرکت مخابرات ایران هدف از اجرای این برنامه پنج ساله استراتژیک را رسیدن به زیست بوم دیجیتال عنوان کرد و گفت: این برنامه چند دوره زمانی دارد. در فاز اول سرمایه گذاری را کامل می‌کنیم و در فاز دوم شایسته سالاری و ارتقای ساختار نیروی انسانی مطابق با دانش روز و بر اساس اصل توسعه نیاز مشتری را انجام می‌دهیم.

محمودزاده فاز سوم و نهایی برنامه را نتیجه گیری اعلام کرد و گفت: در نتیجه تا پایان پنج سال، در حوزه تلفن ثابت، در بخش وویس افزایش دو تا دو و نیم برابری درآمد، در حوزه پهنای باند، افزایش پنج برابری، در حوزه دیتا و انتقال افزایش دو و نیم برابری و در حوزه ارزش افزوده و دیجیتال که رسیدن مشتری به زیست بوم دیجیتال است، افزایش۳۰ برابری را خواهیم داشت.

وی تاکید کرد: این برنامه تهاجمی و تحولی، شرکت مخابرات ایران را در آینده‌ای نه چندان دور از یک شرکت زیان ده به شرکتی سود ده تبدیل خواهد کرد و سهامداران خود را به منحنی سود ده رو به بالا در بازار می‌رساند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.