سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ارائه مشاوره تلفنی به خانواده شهدا و ایثارگران استان قزوین

معاون تعاون بنیاد استان قزوین گفت:تلفن مرکز مشاوره بنیاد شهید و امور ایثارگران استان برای خدمات دهی به جامعه هدف راه اندازی شده است.

محمدرضا شکوهی معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین گفت: تلفن مرکز مشاوره بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین ۲۷۲ بار با هدف بهره‌گیری از خدمات مشاوره طی سال جاری به صدا درآمد.

شکوهی  افزود: مرکز مشاوره بنیاد شهید و امور ایثارگران استان در جهت رفع مشکلات و بهبود کیفیت زندگی خانواده‌های شاهد و ایثارگر فعالیت می‌کند.

وی اضافه کرد: مشاوران مجرب این مرکز در زمینه‌های شغلی و تحصیلی، زوج درمانی، مشاوره فردی و خانوادگی، شیوه‌های فرزندپروری، ازدواج، مذهبی، مشاوره کودک و نوجوان، خدمات روان‌شناختی و روان‌پزشکی، اختلالات یادگیری و تست‌های تخصصی پیش از ازدواج، مشاوره‌های لازم را به علاقمندان ارائه می‌دهند.

معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین بیان کرد: علاقمندان علاوه بر مراجعه حضوری و گروهی به مرکز مشاوره می‌توانند به صورت تلفنی با مشاوران تماس حاصل نمایند و با طرح مشکلات خود، مشاوره‌های لازم را دریافت کنند.

این مقام مسئول گفت: یکصد و ۴۳ ایثارگر در ۲۷۲ جلسه طی تماس تلفنی با مرکز مشاوره بنیاد استان قزوین از خدمات مشاوره این مرکز بهره‌مند شدند.

شکوهی افزود: این تماس‌ها در مشاوره‌های شغلی، ۲۰ نفر در ۲۰ جلسه، مددکار اجتماعی ۲ نفر در ۲ جلسه، خانواده ۱۶ نفر در ۱۷ جلسه، تحصیلی ۶ نفر در ۶ جلسه، روان‌درمانی ۲۶ نفر در ۷۰ جلسه و روان‌پزشکی ۷۳ نفر در یکصد و ۵۷ جلسه بوده است.

معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین اضافه کرد: مرکز مشاوره بنیاد شهید و امور ایثارگران استان واقع در خیابان فلسطین روبروی ورزشگاه شهید بابایی است و علاقمندان می‌توانند ضمن مراجعه حضوری با شماره تلفن ۳۳۳۳۴۸۲۷ تماس بگیرند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.