سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرمانده سپاه صاحب‌الزمان(عج) اصفهان:

بعضی‌ به دلیل بی اطلاعی می‌گویند زمان پهلوی بهتر بود

فرمانده سپاه صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان گفت:دشمنان نظام و آمریکا از عدم آگاهی دانش آموزان و دانشجویان ما سوءاستفاده کردند و بعد از ۲ سال تعطیلی مدارس و دانشگاه‌ها خواستند کشور را به اغتشاش بکشند.

سردار مجتبی فدا در نشست سه‌شنبه‌های مقاومت شاهین شهر گفت: اغتشاشات اخیر به این دلیل شکل گرفت که دانش آموزان و جوانان ما از دستاورد‌های انقلاب بی اطلاع هستند.

او افزود: امروز جایگاه نظام مقدس جمهوری اسلامی نه تنها در منطقه بلکه در جهان تعیین کننده شده و این اتفاق برای آمریکا و هم پیمانانش غیر قابل تحمل است.

سردارفدا در خصوص زمان حکومت پهلوی در ایران بیان کرد: بعضی‌ها به خاطر عدم اطلاع کافی می‌گویند در زمان پهلوی بهتر بود در صورتی که اگر تاریخ را مطالعه کنند، متوجه خواهند شد در آن دوران فقط ذلت ملت ایران را همراه خود داشت، ارتشی که رضا شاه با آن همه هزینه ایجاد کرد در خدمت مردم ایران نبود و در جنگ جهانی دوم حتی ۲ ساعت هم دوام نیاورد.

فرمانده سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان اقتدار و عزت ملت ایران را هدیه انقلاب اسلامی دانست و گفت: ما حتی در ابتدای جنگ تحمیلی سیم خاردار را وارد می‌کردیم، در صورتی که امروز دستاورد‌های در زمینه‌های علوم ماهواره‌ای، هسته‌ای و بنیادی را با افتخار در منطقه و دنیا ارائه کرده‌ایم.

او با اشاره به کارشکنی‌های دشمنان نظام و انقلاب عنوان کرد: دشمنان نظام و آمریکا همیشه با کارشکنی‌های خود سعی در تضعیف انقلاب داشتند و در وقایع اخیر به خاطر اینکه تیرشان در برجام به هدف نخورد، از عدم آگاهی دانش آموزان و دانشجویان ما سوءاستفاده کردند و بعد از ۲ سال تعطیلی مدارس و دانشگاه‌ها خواستند کشور را به اغتشاش بکشند که با هوشیار و بصیرت اکثریت جامعه ناکام ماندند.

سردار فدا با اشاره مشکلات اقتصادی مردم تصریح کرد: ما نمی‌گوییم مشکلی وجود ندارد، ولی در دولت جدید اقدامات موثری صورت گرفته است که نتایج مثبت و شیرینی آن را به زودی جامعه ما خواهد چشید و آنچه باید مردم بدانند این است که جمهوری اسلامی هیچگاه خلاف نمی‌کند و در جهت عزت و آزادگی ملت ایران گام برمی‌دارد.

فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان خاطرنشان کرد: امروز عدم نظارت بر فضای مجازی و بی توجهی به نظام آموزش و پرورش باعث شده همه آنچه انقلاب برای ما به ارمغان آورده است به آسیاب دشمن ریخته شود و باید مسئولان توجهی ویژه‌ای به این موضوع داشته باشند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۳:۱۴ ۰۴ آبان ۱۴۰۱
خسته نباشی ولی عملا در زندگی چیزی غیر از گرانی وتورم وسختی زندگی نیست ، ۷،۸ بچه بود ولی یه نفر بابا ،الان ازدواج نمی کنن ،بچه هم یا ندارن یا یکی، وبعضی ها طلاق! تعجب اینکه الان اکثر مسولین ما دکترن باید سطح رفاه بهتر بشه!! پناه بر خدا
ناشناس
۱۴:۰۴ ۰۶ آبان ۱۴۰۱
اصل مشکل اینجاست که این ها جایی که باید حساب کتاب کنند برای خودشون بلدن و حرفهای جایی که مردم حساب کتاب می کنند نمی فهمند و خودشون را می زنند به خریت ،سال ۸۴ با ۴۰ میلیون می شد سیصد متر زمین تو شهر خرید الان با همون ۴۰ میلیون یک متر آپارتمان تو هوا....