سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مرحله استانی مسابقات ملی مهارت ۱۰ و ۱۱ آبان‌ماه در استان سمنان برگزار می‌شود

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان سمنان گفت:مرحله استانی بیستمین دوره مسابقات ملی مهارت ۱۰ و ۱۱ آبان‌ماه در ۲۱ حرفه به‌صورت غیرمتمرکز در شهرستان‌های سمنان، شاهرود، دامغان و مهدی‌شهر برگزار می‌شود.

شاهچراغ گفت: ترویج فرهنگ مهارت‌آموزی و ایجاد نشاط و انگیزه در جامعه جوان کشور، شناسایی استعدادهای جوان در حوزه مهارت و معرفی به بازار کار و ایجاد فرصت تبادل اطلاعات فنی و حرفه‌ای بین مهارت‌آموزان ازجمله اهداف برگزاری این مسابقات است.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان سمنان بیان کرد: این مسابقات به‌صورت هم‌زمان با سراسر کشور در روزهای 10 و 11 آبان ماه در 21 حرفه به‌صورت غیرمتمرکز در سمنان، شاهرود، دامغان و مهدی‌شهر برگزار می‌شود.

شاهچراغ تصریح کرد: این مسابقات در رشته‌های تراش و فرز cnc، سازه‌های چوبی، طراحی مهندسی مکانیک، لوله‌کشی گرمایشی، مکاترونیک، جوشکاری، توسعه نرم‌افزار موبایل و قنادی به میزبانی شهرستان سمنان و رشته‌های الکترونیک، جواهرسازی و فناوری طراحی گرافیک به میزبانی شهرستان شاهرود برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: همچنین مسابقات در رشته‌های آجرچینی، فناوری خودرو، آشپزی و فناوری مد به میزبانی شهرستان دامغان و رشته‌های صافکاری خودرو، نقاشی خودرو، تبرید و تهویه و کاشی‌کاری دیوار و کف به میزبانی شهرستان مهدی‌شهر برگزار می‌شود.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان سمنان گفت: با توجه به آماده نبودن شرایط فنی، زمان برگزاری مرحله استانی مسابقات در رشته‌های پذیرش هتل، نانوایی، پردازش ابری، آرایشگری مردانه، نقاشی و دکوراسیون و هنر بازی‌های دیجیتال، متعاقباً اطلاع‌رسانی خواهد شد و رشته امنیت سایبری نیز به‌صورت آنلاین در سوم آذرماه برگزار می‌شود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.